mijn extra voordelen van tmobile klantvoordeel zijn vervallen, ik kom er niet achter waardoor dat zo is
Hallo
Je hebt klantvoordeel als er 2 of meer abonnementen op jouw adres staan geregistreerd en uiteraard aangemeld staan voor klantvoordeel.
Ik had klantvoordeel maar dat is opeens gestopt maar ik weet niet waardoor
Staan er nog wel 2 T-Mobile abonnementen geregistreerd op jouw adres en aangemeld voor klantvoordeel?
Kijk dit eens na in je My T-Mobile account.
Ik had een mobiele telefoon sim only bij Tele2, dat is bezig overtegaan naar BEN sim only met nummerbehoud , maar dat zijn beide T Mobile providers
Beste
TM-mobile thuis: Is er ook een mobiel abonnement van T-Mobile of Tele2 op jouw adres? Dan krijg je voordeel.
TM-mobile mobiel:
Je hebt recht op voordelen als je twee of meer T-Mobile abonnementen hebt op hetzelfde adres. Je ontvangt je voordeel zolang er minimaal één ander T-Mobile abonnement ook is aangemeld voor Klantvoordeel. Het nieuwe abonnement wordt automatisch aangemeld bij het plaatsen van een bestelling. Je hoeft dus alleen nog je andere abonnement(en) aan te melden om te profiteren van Klantvoordeel. Dit kun je eenvoudig doen via My T-Mobile. Alle combinaties zijn mogelijk:
- Mobiele abonnementen (Sim Only of met telefoon)
- Thuis abonnement
- 4G voor Thuis abonnement
- Data-abonnement voor op je tablet
#Ben en #Simpel worden niet vermeld bij het klantenvoordeel
Misschien je Ben overstap stoppen. Er zijn nu nog voordeel weken bij TM. Of is Ben zoveel goedkoper?
hopelijk weet je zo voldoende?
MVG.
Bij Tele2 mobiel krijg je voordeel icm T-Mobile thuis en Ben maakt wel gebruik van het T-Mobile netwerk meer zoals eerder al vermeldt bieden ze geen klantvoordeel.
In combinatie met een Ben abonnement is er inderdaad geen extra klantvoordeel met een vast abonnement. Waar heb je dan iets anders gelezen?
Waarom ben je naar Ben overgestapt?
Waarom ben je naar Ben overgestapt?
vanwege aanschaf nieuw telefoon
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.