Skip to main content

Na het vernieuwen van Mobiel contract klopt de laatst factuur van Thuis niet meer. 
Contact overzicht van Thuis laat wel de juiste bedrag zien. klant voordeel is toegevoegd op beide contracten, ook dat lijkt bij beide overzichten de juiste bedragen zien. 

klantenservice geeft aan dat het om een bekend probleem gaat die in onderzoek is. Ik zal wel een aantal maanden moeten wachten daarop. 

ik vind het een beetje vreemd dat ik er niets over kan vinden.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik kan namelijk niets over een dergelijke storing. 

Ik wil eigenlijk voorkomen om een aantal maanden te wachten waarna er niets gebeurd. 

Hallo @8r15am 

Wat klopt er nu niet meer op de factuur voor thuis?

Totaal bedrag is hoger. Er wordt op de specificatie vermeldt dat er een verrekening heeft plaatsgevonden van de korting die ik vorige maand had gekregen. 

Hi @8r15am, welkom op onze Community.

Dit is inderdaad een bekend issue en ik zie dat het bij jou al is rechtgetrokken. De gemiste korting zal worden verrekend op je volgende factuur! 

Beste 8r15am

ik heb ook soortgelijk probleem

ik had klantvoordeel ongeveer 15 euro per maand / thuis internet

na verlengen van mijn  mobiel abonnement is het klantvoordeel gewijzigd naar ongeveer 5 euro per maand.

Ik vind het raar  

Beste 8r15am

na verlengen van mijn  mobiel abonnement is het klantvoordeel gewijzigd naar ongeveer 5 euro per maand.

Ik vind het raar  

Heb je wel verlengt met een unlimited spraak/data abonnement? Alleen dan heb je de hige korting op fixed internet.  Dat was de 25/25 deal in het verleden, ook daar was er een unlimited spraak/data abonnement bij betrokken. Als je in je My-odido omgeving je abonnement verhoogd naar zo’n unlimited wordt de korting op fixed ook weer aangepast.

Beste Eric van Odido

Ik heb wel een Hello abonnement  

indien dit niet goed? welke abonnement dan? hoe heet dat tegenwoordig 

Trouwens ik ben al klant van T Mobile (Odido) sinds 2018

NB: waarom moet nieuwe regels toegepast zijn in mijn geval?

mvg

Hallo @naf2 

Sinds 24 januari 2022 heeft Odido een nieuwe propositie, alle abonnementen die afgesloten of verlengd zijn op of na die datum geven standaard 5 euro klantvoordeel op je internet abonnement.

Hallo @naf2 

Sinds 24 januari 2022 heeft Odido een nieuwe propositie, alle abonnementen die afgesloten of verlengd zijn op of na die datum geven standaard 5 euro klantvoordeel op je internet abonnement.

Hey @Waqqas,

Dit klopt volgens mij niet helemaal. Ik heb in oktober 2022 mobiel met unlimited verlengd en de korting (25 euro + inflatiecorrectie) op internet behouden. Vandaar dat ik in een ander topic (klantvoordeel) ook een soort gelijke vraag had gezet over wat er nu met mijn internetkorting gebeurt als ik mobiel wederom met unlimited verleng. Helaas krijg ik van jou en @eric wisselende antwoorden en is er vanuit Odido tot op heden (een maand) nog geen definitief antwoord gekomen in dat betreffend topic. Misschien dat @Tommie van Odido een definitief antwoord heeft?

Ook in dit topic is het antwoord van Eric anders dan van jou. Overigens wel geweldig hoe actief jullie allebei zijn in deze community! 

Beste 8r15am

Ik vind het raar  

Heb je wel verlengt met een unlimited spraak/data abonnement? Alleen dan heb je de hige korting op fixed internet.  Dat was de 25/25 deal in het verleden, ook daar was er een unlimited spraak/data abonnement bij betrokken. Als je in je My-odido omgeving je abonnement verhoogd naar zo’n unlimited wordt de korting op fixed ook weer aangepast.

Ik ben genoodzaakt om een ander abonnement te nemen / onbeperkt belminuten & data

om in aanmerking te komen voor een hogere klantvoordeel.

Maar met minder snelheid 🥵🥵😜😜

Hi @naf2, in jouw geval is het inderdaad noodzakelijk om ten minste 1 Unlimited mobiel abonnement op jouw adres te hebben staan om de hogere korting te ontvangen voor het Internet. Ik zie dat dit nu ook is aangepast op het mobiele abonnement. Met de volgende factuur wordt alles weer gecorrigeerd en krijg je de korting die je nu teveel betaald hebt weer terug! 

Reageer