Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem, sinds ingang van mijn Thuis en Mobiel abonnementen op 5 december. Ook gemeld bij de klantenservice via Chat. Maar het is nog niet geactiveerd, en is ook niet te activeren door mezelf. Zelfde foutmelding.

@ErikTMobiel Heb je zowel jouw mobiel abonnement als jouw thuis abonnement aangemeld voor Klantvoordeel? En staan beide abonnementen ook op hetzelfde adres geregistreerd? En kun je ook al gebruik maken van ons internet en heb je hier een mail over ontvangen met de officiële ingangsdatum? Mocht alles helemaal goed staan, dan kijk ik graag voor je na hoe het zit met het Klantvoordeel en wat er mis gaat. Ik kan alleen op jouw e-mailadres geen thuis abonnement vinden. Zou je mij een privébericht willen sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik met je mee of ik het kan oplossen! 😁


Reageer