Hallo
Wij hebben naast ons mobiel + Klik & Klaar abonnement van Odido nu ook een mobiel abonnement van Ben erbij dus in totaal 3 abonnementen.
Het mobiel abonnement van Ben is op 31-12-2024 ingegaan en we zouden vanaf dat moment 5 Gb extra databundel krijgen bij Ben + €5,- EXTRA korting per maand op ons Klik & Klaar abonnement van Odido.
De €5,- extra korting bij Odido staat bij Ben wel aangemeld maar ik heb behalve de 5 Gb korting bij Ben tot op heden nog niets gezien van de €5,- extra korting bij Odido Klik & Klaar.
Ik heb al telefonisch contact gehad met de klantenservice van Ben maar zij verwijzen mij vanwege Klik & Klaar door naar Odido. Inmiddels ook al contact gehad met de klantenservice van Odido maar zij geven aan dat ik al €5,- korting heb gekregen op Klik & Klaar. Dat klopt ook omdat wij al een mobiel abonnement + Klik & Klaar van Odido hebben. Nu verwijst de klantenservice van Odido mij weer terug naar Ben vanwege de €5,- extra op Klik & Klaar via Ben.
Volgens de voorwaarden kunnen er toch max. 6 abonnementen met korting krijgen op hetzelfde adres? Dan zouden we bij ieder extra abonnement toch ook extra korting moeten krijgen? In dit geval dus 2x €5,- korting op Klik & Klaar van Odido door 1x extra korting via het mobiel abonnement van Odido en 1× via Ben. Of houdt de korting na 2 abonnementen op?
Met beide klantenservice's kom ik hier op dit moment niet uit dus mocht iemand mij via deze weg verder kunnen helpen dan zie ik een reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Fred