Skip to main content

Ik heb onlangs klik en klaar genomen omdat glasvezel nog niet mogelijk is (door water in de kruipruimte). Toen werd mij verteld dat ik hierop €5,- klantvoordeel zou krijgen omdat ik ook een mobiel abonnement heb. Echter kreeg ik gisteren de eerste factuur. Zonder klantvoordeel. Hierop belde ik de klantenservice. Die deelde me mede dat dit de eerste maand niet geldt? Dat is me niet verteld bij het ophalen van de klik en klaar en ook niet aan de telefoon toen ik eerder de klantenservice belde. Ik vind het echt heel erg raar dat het de eerste maand niet geldt...? En naast dit was de dame aan de telefoon ook ronduit onbeschoft en totaal niet professioneel. Zeer zeer teleurstellend als je bedenkt dat ik echt al heel lang een abonnement heb. 

Hallo @3sm3ralda83 

Als er 2 of meer Odido abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan en ook zijn aangemeld voor klantvoordeel dan hoor je klantvoordeel te krijgen, ook in de eerste maand.

Ja dat dacht ik dus ook! Daarom mijn bericht hier want klantenservice zegt van niet🤦. Ik hoop dat hier iemand van Odido gaat reageren om me hierbij te helpen...

Hi @3sm3ralda83, het Klantvoordeel hoor je zeker ook in de eerste maand te ontvangen! Ik wil dan ook graag voor je nakijken hoe dit precies zit. Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in je profiel zetten? Laat daarna in dit topic weten dat je dit gedaan hebt, dan kunnen we gelijk met je meekijken! 

Ik heb onlangs klik en klaar genomen omdat glasvezel nog niet mogelijk is (door water in de kruipruimte).

Wat maakt water in de kruipruimte nou uit? Als je daar last van hebt pomp je dat er toch uit?

Goedenmiddag Nora,

Bedankt, ik denk dat ik nu alles heb ingevuld wat je hebt gevraagd! Ik hoor het graag van je...

Nick40 omdat ze eerst door mijn huis wilden aanleggen ipv in de kruipruimte en toen ze kwamen om het toch door de kruipruimte te doen had ik geen idee dat er geen water in mocht staan. Alle andere werkzaamheden in onze kruipruimte zijn uitgevoerd terwijl er wel water in lag. Binnenkort moet het toch leeg wegens een andere reden dus dan regel ik dat wel weer.

Ja dat dacht ik dus ook! Daarom mijn bericht hier want klantenservice zegt van niet🤦. Ik hoop dat hier iemand van Odido gaat reageren om me hierbij te helpen...

Ook bij mij werd voor de eerste incassomaand 25 euro afgeschreven in plaats van de in mijn Odido app vermelde 20 euro. Dit klantvoordeel van 5.00 euro was al ruimschoots eerder vermeld in mijn Odido app voordat de eerste incasso plaatsvond. Het klantvoordeel werd bij die eerste incasso niet meegenomen. Ook ik hoop dat er iemand van Odido hiernaar wil kijken en dit recht wil zetten. 

Reageer