Al een aantal jaren klant. In de tussentijd is het klantvoordeel aangepast, waardoor we al langere tijd gebruik zouden kunnen maken van lagere maandkosten. Omdat we dit niet eerder wisten, en ons ook niet door Tmobile zelf is verteld zijn we dit misgelopen helaas. Zoals de medewerkers aan de telefoon aangeven is dit de verantwoordelijkheid van de klant zelf.
Les: Controleer maandelijks misschien zelfs dagelijks de afschrijvingen en de website van tmobile, want als trouwe klant kan je zo benadeeld worden.
Als je meerdere producten hebt bij T-mobile is klantvoordeel mogelijk. Zodra je een nieuw product online aanvraagt zie je direct de vraag over andere producten komen zodat je het voordeel kunt zien. Het zit dus niet in de kleine lettertjes verstopt.
Klopt! Er schijnt alleen iets gewijzigd te zijn in de jaren dat we klant zijn. Iets waarbij nieuwe klanten wel gelijk de korting krijgen,...maar bestaande klanten (zoals wij) gewoon de ‘oude kosten’ mogen blijven betalen’. Helaas konden de twee medewerkers aan de telefoon mij niet vertellen wanneer die verandering precies heeft plaatsgevonden. We hebben nog samen in de mail gekeken of deze info bekend had moeten zijn bij ons, maar ook daar kwamen de medewerkers niet uit.
Het was fijn geweest als tmobile deze bestaande klanten gelijk had overgezet op de nieuwe goedkopere prijzen. Als ze hoger waren geweest, had Tmobile dat vast en zeker ook direct gedaan!
Hoi
Er liggen meerdere redenen ten grondslag aan waarom T-Mobile niet zomaar iedereen kan overzetten op nieuwe voordelen of nieuwe abonnementsvormen:
- Bij het aangaan van een nieuwe versie van Klantvoordeel zitten voorwaarden vast. Deze voorwaarden mogen niet zomaar door een medewerker geaccepteerd worden daar het een prijsverschil betreft. Dat is niet onze beslissing om voor jou te maken.
- Wanneer je een nieuwe variant van bijvoorbeeld Klantvoordeel accepteert, is het in het verleden weleens zo geweest dat je hiermee ook daadwerkelijk een nieuwe abonnementsvorm accepteert. Dit was ten tijde van de nieuwe proposities in oktober 2019 en vorig jaar bijvoorbeeld het geval. Bij het aangaan van een nieuwe abonnementsvorm kunnen wij ook niet de keuze voor iemand maken.
- Er wordt op verschillende manieren over nieuwere varianten gecommuniceerd: via de website, via My T-Mobile Thuis, via gepersonaliseerde advertenties.
- Bij oudere versies van Klantvoordeel maakte je gebruik van andere kortingen, zoals bijvoorbeeld de tv vouchers. Deze voordelen vervallen wanneer je overgaat op een nieuwe variant en die keuze is niet aan de provider, maar echt aan de klant.
- Wanneer je spreekt over “nieuwe acties” bij nieuwe abonnementen, is het belangrijk om een nuance te geven op waarom deze acties niet altijd kunnen gelden voor bestaande abonnementen. Elke klant heeft ooit een "nieuwe actie” gekregen bij aanvang van het abonnement. Daarnaast worden er andere kortingen gerekend wanneer jij je abonnement bij Thuis verlengt.
Dit oogt wellicht wat star en bot, dat is niet mijn intentie. Ik wilde voor je uiteenzetten waarom we niet klakkeloos iedereen mogen/kunnen overzetten op nieuwere abonnementsvormen, Klantvoordeel acties en andersoortige kortingen.
Alvast bedankt voor je begrip en als we je ergens bij kunnen helpen, weet dan dat de Community altijd voor jou klaarstaat!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.