Ik ben vanaf oktober klant bij t-mobile thuis en heb een mobiel abonnement bij Tele 2. Sindsdien probeer ik het klantvoordeel te activeren. Maar elke keer krijg ik de melding dat er iets fout is gegaan. Nou heb ik in november telefonisch contact gehad en dit zou geregeld worden voor mij en ik zou het vanzelf zien binnen 2 weken in mijn account en oktober en november klantvoordeel zou dan van mijn maandbedrag in december er af gaan. Maar nog steeds heb ik niks vernomen en het lukt mij ook nog steeds niet in de app. Wat irritant is dit. Chatten lukt niet en bellen lost blijkbaar ook niks op. Ik snap niet dat dit niet gewoon makkelijk kan zijn... ik hoop dat iemand mij via dit kan helpen...
Hoi
Hier het zelfde probleem sinds november. Krijg steeds te horen dat ik nog even geduld moet hebben. Hopeloos die klantenservice. En omdat het bij thuis niet gereld wordt krijg ik dus ook geen extra's bij mijn mobiele abonnement
Hoi
Ik kan niet standaard extra data voor je toevoegen, alleen tijdelijk. Zo te zien zit je de huidige periode nog erg goed en ruim met je data. Mocht je richting het eind van de maand merken dat je meer nodig hebt of dat er een dag komt dat je het veel kan gebruiken, stuur mij dan gerust een berichtje en ik help je er heel graag mee.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.