Zojuist belde ik met de klantenservice. Zoals altijd is er een bandje dat de wachttijd langer is dan ik gewend ben. Nou dat valt wel mee hoor want ik heb nog nooit meegemaakt dat de wachttijd minder dan een kwartier is.
Na ruim een kwartier krijg ik iemand aan de lijn. Ik leg het probleem uit, de medewerker weet de oplossing niet. Hij zegt dat hij het even navraagt. Vervolgens blijft het ongeveer 15 minuten stil. Daarna wordt de verbinding verbroken.
Dat is natuurlijk niet acceptabel. Ik wil hier een klacht over indienen en dan wil ik vervolgens horen wat er met mijn klacht is gedaan, hoe t-mobile gaat voorkomen dat iemand anders dit nog eens overkomt en hoe mijn probleem opgelost gaat worden. En alstublieft geen smoesjes over per ongeluk storing in de lijn, als er per ongeluk storing is in de lijn bel je zelf terug naar de klant om het gesprek voort te zetten, dat is geen hogere wiskunde. Er is nummerweergave en t-mobile heeft mijn nummer. Dit is gewoon iemand die het gesprek wegdrukt en dat is niet hopelijk niet wat t-mobile van de medewerkers verwacht. Dus ik hoor graag spoedig wat t-mobile gaat doen om dit op te lossen.