Skip to main content

Beste, 

Ik probeer al maanden contact te krijgen met de helpdesk. Wederom lukte dit vanmorgen ik zou doorverbonden worden omdat de collega in kwestie mij niet kon helpen. Uiteraard word de verbinding weer verbroken met als resultaat weer niemand inhoudelijk gesproken. 

Al maanden is men beloftes aan het doen. Echter als ik iemand aan de lijn heb dan heeft de collega in kwestie geen notities achter gelaten. 

Hoe kom ik nu in contact. Chat is nooit iemand. En de telefoon gaat kansloos keer op keer mis. 

Wie o wie kan mij helpen zijn hier Odido medewerkers die wel iets voor hun klanten willen en kunnen doen. 

 

 

Hi @Darkje, ik help je hier graag verder mee.

Echter om je Internet + Tv abonnement te verlengen dien je wel de sales-afdeling op te bellen. Wat is er precies aan de hand met je authenticator? Gaat dit ook om je Internet + Tv abonnement of Mobiel? 


Ik heb prive gereageerd. De negatieve ervaring hoeft ook niet zo over tafel. Iemand moet tenslotte een kans krijgen.


Dit is een forum. Het staat hier vol met negatieve aanvaringen en problemen. Daar is een forum voor. Dat is bij elk forum van elke provider zo. Positieve ervaringen maakt men meestal geen topics voor aan 😄


@Nick40 ik zoek hulp, geen oorlog.


Je krijgt geen oorlog als je hier een vraag stelt hoor 😱😁


@Nick40 snap ik maar als mijn gal gaat dan is het niet gezellig meer hoor. Ziggo word bestempeld als slecht qua klantenservice maar bij odido krijg je de kans niet eens :-)


@Tommie van Odido en nu?


Reageer