Skip to main content
Beantwoord

Klantbenadering hoezo?


  • is een Top Poster
  • 5 reacties

waarom krijg ik een voordeelaanbieding voor verlenging abonnement alleen via telefoon en niet per mail? ik wil weten waar ik ja tegen zeg en doe dat niet via een call center medewerker!; je wordt doodgegooid met mails van T mobile, maar blijkbaar kan dat alleen met reclame  en  niet voor een fatsoenlijke klantbenadering

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @Izak, welkom op onze Community!

Het kan soms voorkomen dat wij de klant opbellen om te verlengen, echter gebeurt dit niet heel vaak. Wij laten de klant dit vaak zelf beslissen en je ontvangt hier dan een e-mail van. Ik kan nergens in mijn systeem zien dat er gebeld is, maar dit hoeft niet te betekenen dat wij het niet waren. Je kan altijd aan de persoon vragen via waar hij belt. Als je het echt niet vertrouwd, altijd ophangen en het nummer blokkeren!

Bekijk origineel

10 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9458 reacties
  • 27 juni 2023

De telefonische benadering is één van de kanalen waarmee je kunt verlengen. Als je persoonlijk contact niet op prijs stelt kun je ook via je my-tmobile verlengen. Dan staat je aanbod direct voor je neus en krijg je ook direct de bevestiging te zien!

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 juni 2023

Dan krijg u een ander scherm dan ik; ik heb alle opties geprobeerd maar krijg geen link met ‘verlengen’ of heeft dit te maken dat contract nog loopt tot 15-10? 
 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9458 reacties
  • 27 juni 2023

Je krijgt 4 maanden voor afloop van een contract de mogelijkheid van verlengen. Dat zou bij jou er dan al moeten zijn. Of is het 15-10-204?

Ga eens naar de abonnementen pagina. Daar staan de details incl. wanneer je kunt verlengen, bij mij is dat op 21 juni.

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 juni 2023

Blijkbaar zit ik bij een ander t mobile dan u; want ook die link geeft geen optie zoals u laat zien; en het is toch vreemd dat ik moet speuren naar een linkje terwijl jullie via een eenvoudige mail mij van eea op de hoogte kunnen brengen? Ik onthoud niet alle contracten! 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9458 reacties
  • 27 juni 2023

Tja, misschien heb je dan geen t-mobile abonnement? Als je jouw telefoonnummer in je forumprofiel zet dan kan een moderator even kijken.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 juni 2023

Nee het gaat om internet tv en vaste telefoon; daar werd ik ook voor benaderd 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 juni 2023

Ik heb mijn nummer toegevoegd aan profiel en ben benieuwd hoe ik simpel mijn contract kan verlengen waarbij ik wel kan zien wat voor contract ik aanga; 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9458 reacties
  • 27 juni 2023

Oh, dat is anders. Daar is geen online verlenging aanbod voor. Die abonnementen lopen na het eerste jaar gewoon door en worden maandelijks opzegbaar.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 juni 2023

Maar waarom wordt ik dan gebeld voor een verlenging met een aantrekkelijke korting of is dat fake? En als dat laatste waar is dan lijkt het me goed dat T mobile klanten daarvoor waarschuwt! 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 28 juni 2023

Hi @Izak, welkom op onze Community!

Het kan soms voorkomen dat wij de klant opbellen om te verlengen, echter gebeurt dit niet heel vaak. Wij laten de klant dit vaak zelf beslissen en je ontvangt hier dan een e-mail van. Ik kan nergens in mijn systeem zien dat er gebeld is, maar dit hoeft niet te betekenen dat wij het niet waren. Je kan altijd aan de persoon vragen via waar hij belt. Als je het echt niet vertrouwd, altijd ophangen en het nummer blokkeren!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen