Al meer dan een maand heb ik internet dat het heel sporadisch doet. Bij het maken van de eerste monteurs afspraak na een paar dagen geen internet, deed het internet het opeens weer de de dag van de afspraak en heb ik die afgezegd. Bij thuiskomst die dag deed het internet het vanaf toen heel sporadisch. Weer een monteur ingeboekt, helaas op die dag werd mijn stroom voor een dag afgesloten ivm werkzaamheden in de straat dus die moest ik ook afzeggen. Daarna weer een monteur ingepland. Ondertussen zijn we paar weken verder en heb ik m'n abonnement betaald zonder werkend internet. Vervolgens komt de monteur en hoe ik vervolgens wordt behandelt vind ik echt belachelijk.
De monteur komt naar boven gesjokt, ik heb de deur al open en begroet hem vrolijk. Hij zegt niks. Gaat voor m'n open deur staan en kijkt me droog aan. Ik zeg 'kom binnen'. Hij gaat in de gang staan, ik doe de deur dicht en hij kijkt me weer aan zonder iets te zeggen. Ik zeg 'hij staat hier’ en loop met hem richting de kamer waar het kastje staat. Hij kijkt ernaar, opent een doosje, plugt een nieuw kastje in met mijn kabels en wacht. Nog steeds zonder iets te zeggen. Ik vraag maar wat hij aan het doen is en hij legt uit dat het een test kastje is en dat als dit kastje geen verbinding krijgt, het probleem buiten is en hij niks kan doen. Nou, 3 min later wordt die conclusie getrokken. Ik krijg te horen dat kpn contact met mij opneemt en dat zij het moeten oplossen. Op de vraag of hij weet hoe lang de wachttijd daar is krijg ik te horen dat als hij daar iets over zegt dat hij zou liegen. Vervolgens vertrekt meneer weer met een chagrijnige, ongemeende opmerking over geniet van je voetbal wedstrijd. Die ik notabene zit te kijken door te streamen vanaf m'n mobiele internet omdat m'n internet het verdomme niet doet. Ik ben echt zelden zo onbeschoft behandelt. Als jullie deze man jullie bedrijf laat vertegenwoordigen dan gaat het klachten regenen. Dit kan gewoon echt niet.
Daarnaast betaal ik nu dus een maand lang voor m'n abonnement wat niet werkt. Bij de eerste keer bellen kreeg ik al unlimited internet aangeboden op m'n mobiele abonnementzodat ik kom streamen maar ik heb al unlimited dus die vlieger ging niet op. Vond ik nog enigszins te begrijpen want het zal wel snel opgelost worden dacht ik maar ik betaal nu linksom voor een service en rechtsom betaal ik nog een keer om de andere service te laten werken. Daarnaast moet je bij een serie streamed elke halve aflevering weer nieuwe GBs aanvragen in een app die maar half laad steeds.