Goedemiddag,
T-Mobile heeft zonder toestemming mijn contract opgezegd.
Ik heb een aantal weken al problemen met Internet en tv.
Wanneer ik ga downloaden gaat het beeld haperen en vaak helemaal stil staan.
Heb hiervoor er nooit problemen mee gehad maar sinds een maand of 2 dus wel.
Ik wou mijn internet verbinding wat hoger zetten, aangezien ik te horen kreeg van een medewerker van T-Mobile dat het daar aan kon liggen, maar kreeg het niet voor elkaar.
Dit omdat mijn T-Mobile home app niet meer werkt.
Heb klantenservice gebeld en die gaven aan dat ze het konden aanpassen maar daardoor moest ik wel mijn abonnement wijzigen.
Echter gaat het me dan 15 euro meer kosten.
Toen mijn app nog wel werkte kost het me 5 euro extra als ik van 50mbit p/s naar 100mb/s
zal gaan. (+/- 4 weken geleden)
Echter was dit telefonisch niet mogelijk( is me verteld door 3 personen van T-Mobile) en zou ik het via de app moeten gaan instellen.
Omdat mijn app niet goed werkt gingen ze het doorgeven en ik zou daarvoor uiterlijk afgelopen dinsdag (29-11-2022) over terug gebeld worden.
Echter ben ik niet gebeld en heb daarom vandaag (5-12-2022) zelf maar weer gebeld.
Tot mijn verbazing en van T-Mobile kreeg ik nu te horen dat mijn abonnement helemaal is stop gezet.
Dit is dus gebeurd zonder mijn toestemming. Heb hier tot heden ook geen bericht over gehad.
Ik kreeg ook te horen dat het niet meer mogelijk is om mijn abonnement weer te activeren.
Er is me verteld dat er contact is geweest met een teamleider maar die had ook aangegeven dat ze er niks meer aan konden doen.
Ik moet dus nu een nieuw abonnement nemen.
Hier hangen ook weer problemen aan en dat is namelijk:
- Kosten worden een stuk hoger
- Het kan pas over 2 weken als ik geluk heb, waardoor ik intussen tijd dus geen internet en tv meer heb.
Dit nieuwe abonnement houdt in dat ik nu dus i.p.v. €41,22 naar ongeveer €57 euro moet gaan om hetzelfde pakket te krijgen.
Mijn pakket is/was:
Kids & Music TV pakket 3,75
Entertainment TV pakket 3,75
Internet Basic abonnement 30,00
Interactieve TV abonnement 16,22
Interactieve TV Box 5,00
Actie: Klantvoordeel Internet €5 korting p.mnd -5,00
Actie: Gratis Interactieve TV Box -5,00
Actie: Klantvoordeel Meer TV keuze Kids & Music -3,75
Actie: Klantvoordeel Meer TV keuze Entertainment -3,75 Totaal -17,50
Zover ik het weet is dit een eenzijdig contractbreuk vanuit T-Mobile.
Dit allemaal is gebeurd alleen maar met de vraag om mijn internet snelheid te verhogen met 50mb p/s :(
Ik wil eigenlijk niet zover laten komen om een advocaat in handen te nemen en hoop dat er nog een oplossing gegeven kan worden hiervoor via deze weg met spoed.
Onderstaand de melding die ik nu ongeveer 2 weken krijg vanaf de website en de T-mobile app.