Goedemorgen,
Ik ben al sinds januari (2023) bezig met een glasvezel aansluiting deze zou eerst in maart worden opgeleverd.
Op advies van een t-mobile medewerker toen mijn ziggo aansluiting opgezegd..
Eind maart heb ik deze opzegging terug kunnen draaien want de glasvezel aansluiting was nog niet in orde (wijkcentrale was niet af)
Maanden zitten wachten en eindelijk half augustus was het zover 30 augustus zou de vezel naar binnen getrokken worden en getest en zou ik van het glasvezel gebruik kunnen gaan maken.
Kreeg vanuit T-Mobile een doos binnen met modem en tv decoder. (dit was rond 23 augustus heb toen met T-Mobile gesproken en alles zou nu goed gaan ik kon nu zeker mijn ziggo opzeggen)
En 30 augustus stond er een 4 tal mannen in mijn huis de aansluiting in orde te maken…….
En toen begon de gezeur ze konden de vezel niet testen want de wijkcentrale (POP)(HKKA1F) was niet af….
Maar ik moest me geen zorgen maken dit was al vergevorderd en dit kon met enkele dagen hooguit een week of anderhalf wel in orde zijn…
Het is nu 18 september na gebeld te hebben met ODF en Odido (T-mobile) komt er nu naar buiten dat deze aansluiting pas in December af gaat zijn (3e datum / maand sinds ik bezig ben met ze)
Aangegeven dat ik helemaal niet blij ben met deze service want ik mag nu weer met hangende pootjes terug naar ziggo om een opzegging te cancelen… (je voelt je immers onderhand een beetje voor lul staan) Werd ik doorverbonden met de afdeling SAFE heb deze vrouw een kleine 20 seconden aan de telefoon terwijl ik mijn verhaal doe krijg ik SMSjes binnen dat mijn klantvoordeel komt te vervallen…
Ja zegt ze heb net u aansluiting voor thuis opgezegd want mijn collega had aangeven dat u dit wou…..
Oftewel zonder verder overleg of überhaupt mijn toestemming word je aansluiting zo door het putje heen gespoeld… Toen heb ik maar is om een manager gevraagd want sorry alle respect van dien dit zijn niet de normale gang van zaken.. krijg je gewoon dood simpel te horen sorry maar dat kan ik niet doen (voelt meer van dat wil ik niet doen...) en de opzegging/annulering is definitief kan niks meer aangedaan worden.
Ik weet niet of dit de normale gang van zaken is binnen Odido maar ben bezig met mijn volledige gezin (mobiele abonnementen) over te zetten vanuit Vodafone en dus die overstap van Ziggo uit… Maar begin me nu af te vragen of ik wel naar de juiste partij aan het gaan ben…
groet,
Michael