Geachte lezer thuis,
Als je mijn review hier tegenkomt dan kan ik je verzekeren dat je de wifi kabels door Guidion niet doorgetrokken wil hebben in je nieuwbouw of bestaande huis. Graag verwijs ik je naar de foto's en naar mijn ervaring met de monteur(s) en de klantenservice hierover. Sowieso het advies om niet met T-mobile in zee te gaan omdat ze geen ruk doen aan de klacht en hun internet bagger is.
De klacht is meerdere malen telefonisch aangekaart en ook via de mail. Dus heb geen hoop dat ze hier snel een oplossing voor gaan vinden, want ik zit momenteel al 3 maanden met deze vieze muur.
Hi Team,
Daar ben ik weer met een nieuwe ervaring en nieuwe klacht over het door trekken van de internet kabels van begane grond naar de zolder.
Gisteren 11 december is de monteur dus eindelijk gekomen om de kabels door te trekken, overigens een hele lieve, eerlijke en betrouwbare vent, maar toch moet ik helaas een klacht indienen omtrent het resultaat, de vlekken op de muur en tevens bloedsporen. In de bijlagen treffen jullie de foto’s waarbij de gewitte muur eigen vol zit met vlekken en we nu moeten opkijken naar sporen van bloed.
Tijdens het door trekken van de kabels heb ik de monteur op de zwarte vlekken aangesproken op welke wijze we dit moeten oplossen en heeft hij mij verzocht de sporen met een vochtig doekje weg te halen. Naja dit is dus het resultaat en ik weet niet wat erger is/was, de zwarte sporen die er op dat moment waten of de vlekken nu.
Dat hele muur dus opnieuw gewit worden en hier zitten dus kosten aan verbonden. Graag zou ik dus willen weten op welke manier ik die vergoed ga krijgen of op welke wijze de monteur aansprakelijk gesteld kan worden.
Zoals ik al eerder zei een super lieve en betrouwbare kerel, maar ik kan de sporen op dit moment niet aanzien.
De totale kosten waren 200€ gisteren, maaaaaar bij de 1e afspraak hebben we destijds ook op 15-16 november ook 55-60 euro afgetikt en dar zouden we graag terug willen krijgen omdat die werkzaamheden dus niet zijn verricht en onterecht zijn opgevraagd en betaald.
Ik kijk uit naar jullie reactie, telefoontje, oplossing hierover.
PS: ik heb jullie echt veel te vaak moeten spreken omtrent een simpele klus, ook te vaak en te lang in de wacht gezeten hoor. Echt niet normaal. Dit verhaal ga ik tevens ook door spelen aan tmobile zelf als ik op korte termijn ga overstappen.
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.