Skip to main content

Enkele weken geleden hebben medewerkers van Odido kabels gelegd in het trottoir en onze voortuin.

Omdat we nu pas begonnen zijn met het lente/zomer klaarmaken van de voortuin zie we dat de plek waar de kabel in de voortuin is gelegd er niet netjes uitziet.

We hebben in onze voortuin de grond bedekt met een laag witte kiezels.

Op de plaats waar de sleuf gegraven is voor het leggen van de kabel is bij het dichtmaken van de sleuf een grot gedeelte van de kiezels in de sleuf terecht gekomen.

Hier door is nu op verschillende plaatsen het worteldoek zichtbaar wat op de ondergrond is gelegd.

Ook het worteldoek is niet netjes terug gelegd, er zitten nu vouwen in en op sommige plekken is het worteldoek ook zicht baar omdat er te weinig kiezels op liggen.

Tevens zijn de trottoirtegels niet netjes terug gelegd het lijkt wel berg en dal,

Dit is heel vervelend voor mensen met een rollator.

Denk ook niet dat de gemeente Venlo blij is met de manier waarop de tegels terug gelegd zijn.

Ik heb wat foto’s bijgevoegd van het trottoir en de voortuin,

Graag hadden we gezien dat de schade door Odido wordt hersteld.

 

Mvg

 

Fam Maas

 

Hallo @Leo Maas 

Odido is een provider die zijn diensten over het glasvezelnetwerk van anderen levert, voor klachten over de aanleg van glasvezel kun je het beste contact opnemen met de netwerkbeheerder of aannemer.


Hoi @Leo Maas ,

Je hebt met de aannemer van de netbeheerder een afspraak gemaakt voor het aanleggen van de glasvezel.  Daar had je jouw klacht direct kenbaar moeten maken. Odido levert alleen de dienst, de netbeheerder is eigenaar van de glasvezel,  zelfs als je jouw abonnement bij Odido weer opzegt.


Reageer