Goede middag
Ik vinden de gang van zaken heel slecht. Verleden jaar (ik zie in de app augst) zou er BINNENKORT glasvezel zijn. Begin nov, dit jaar, krijg ik een mail om gegevens van de oude tv/ internet op te zeggen?! Voor wat?
Half nov staat er ineens een box voor de deur. Mijn man heeft gebeld wat dit inhoud. Glasvezel moest bij ons nog aangelegd worden en is na het telefoontje pas gedaan. Eind nov monteur geweest. Kon tv niet aan sluiten. Moest buiten nog wat gebeuren. Ik kreeg gisteren 2 mails, melding en melding gereed voor wat?
Vandaag weer gebeld, via telefoon internet aangesloten, tv moeten we zelf doen. Ziggo kan nu niet meer opgezegd worden omdat ik te laat ben. Maar hoe moet ik weten dat ik nu odido heb ineens binnen een maand? Na 15 maanden?
Nu heb ik dubbele kosten. Ik vind dit niet klantvriendelijk. Ik ben jaren bij jullie klant, dat vond ik fijn daarom de overstap. Maar dit vind ik echt beneden de maat.
Door niet juiste communicatie heb ik nu dubbele kosten. En bedankt, alsof alles al niet duur genoeg is.
Vriendelijk groet,
Debora