Skip to main content
Beantwoord

Klacht

  • 25 July 2024
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Helaas krijg ik na 3 klachten mails en diverse telefoongesprekken nog steeds geen respons vanuit Odido. Vanaf begin Juni geen TV en internet. Het zou een extern probleem zijn. De factuur van Juni zou gecrediteerd worden, niets is minder waar, zowel Juni als Juli zijn inmiddels afgeschreven. Na bijna 2 maanden nog steeds geen TV en internet. Inmiddels is het contract opgezegd. Schandalige service!

Datum van ervaring: 25 juli 2024

Bewerk
Antwoord van Odido

19 minuten geleden
Mijn excuses voor deze ervaring! Hier zijn een aantal zaken niet goed verlopen. Dat had ik liever veel anders gezien. Ik wil graag ingrijpen en je duidelijkheid verschaffen rondom je verbinding en je rekening, maar ik begrijp dat je inmiddels hebt opgezegd. Daar baal ik van. Weet je of de vergoeding van deze periode offline wel is geregeld? Zo niet, dan maak ik dat graag en snel in orde!

Namens het webcareteam kom ik graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen. Vergeet niet om je review in dit gesprek te delen, zodat ik sneller aan de slag kan! Groetjes, Cheyenne van Odido

 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Gjjc, welkom op onze Community!

Ik zie dat je vanuit Trustpilot bent gestuurd. Ik ben meteen voor je gaan kijken en heb de maand juni + juli voor je vergoed. Dit zal bij een “volgende” factuur (betaalcyclus in het systeem) verrekend worden. Mijn excuses voor het ongemak en ik wil je nog wel succes wensen bij je nieuwe provider.

Reageer