Na het ontkoppelen van mijn T-Mobile (Odido) account kan ik niet meer inloggen. Zelfs na het opvragen van mijn wachtwoord lukt het niet meer om in te loggen. Dit probleem ontstond nadat ik probeerde mijn Tele2 account eraan te koppelen. Nu kan ik helemaal niet meer inloggen.
Hi
We willen natuurlijk dat je al je abonnementen kunt inzien. Wat mij is opgevallen is dat je oude Internet + TV abonnement nog gekoppeld was aan Mijn Odido. Deze hebben we nu ontkoppeld. Lukt het nu om in te loggen met: m***@*********reden.nl en je abonnementen te koppelen? Zo niet, kun je proberen om met hetzelfde e-mailadres een nieuw account te maken en daarna je abonnementen te koppelen. Als het goed is zou dat dan moeten werken!
Hi
Ik heb een nieuw account aangemaakt met een ander e-mailadres. Ik heb mijn mobiele abonnement kunnen koppelen, maar het lukt me niet om mijn internetabonnement te koppelen. Er staat dat het opgegeven adres niet bekend is.
Hey
Al iets gehoord
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.