Beantwoord

kan niet meer inloggen

  • 11 August 2023
  • 7 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 1
  • is een King Poster
  • 50 reacties

Als ik probeer in te loggen krijg ik de melding dat ik moet verifieren en dat ze een code gestuurd hebben naar mijn t-mobilethuis email, maar dat werkt niet meer, en dus kan ik niet inloggen.

Als oplossing in de help staat er dat je dan een nieuwe account aan moet maken, wat ik gedaan heb, maar als ik dan mijn abonnement probeer toe te voegen, sturen ze wederom een code naar mijn t-mobilethuis email, en dus kan ik er alsnog niets mee, hoe los ik dit op??

Zou al 2 maal doorverbonden worden met de juiste afdeling via de chat, maar dat werkt steeds niet...

icon

Beste antwoord door eric 11 August 2023, 13:40

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @aneet, hoe komt het dat je geen toegang hebt tot je @t-mobilethuis.nl e-mailadres?

Als ik een nieuw wachtwoord voor je aanmaak, lukt het dan wel om in te loggen? Zo ja, kan je mij dan een privébericht sturen, dan zal ik het wachtwoord voor je aanpassen! 

Reputatie 1

@t-mobilethuis email is afgeschaft, daar heb ik een tijdje geleden een email over gehad, ik wist echter niet dat dan je account ook niet meer werkte, ik heb namelijk nooit 2fa ingesteld.

Sowieso kreeg ik die mail altijd al op mijn reguliere email adres.

Ik heb nu een nieuw account aangemaakt, maar dan heb ik het zelfde probleem, want als ik mijn abonnement probeer toe te voegen ssturen ze wederom een verificatie code naar het niet werkende tmobilethuis email...

Reputatie 1

ook al een tijd aan de chat en aan de telefoon gezeten maar blijkbaar is het lastig. Ze gaan het uitzoeken...vreemd genoeg als ik nu mijn abonnement probeer toe te voegen zie ik dat de code niet meer naar mijn oude tmobilethuis wordt gestuurd, maar naar mijn reguliere mail, alleen wel met een 1 erachter, dus of ze hebben mijn juiste mail niet kunnen toevoegen en er een tijdelijke mail aangehangen, of er is een typefoutje gemaakt...

Reputatie 7
Badge +14

@t-mobilethuis email is afgeschaft, daar heb ik een tijdje geleden een email over gehad, ik wist echter niet dat dan je account ook niet meer werkte, ik heb namelijk nooit 2fa ingesteld.

Sowieso kreeg ik die mail altijd al op mijn reguliere email adres.

Ik heb nu een nieuw account aangemaakt, maar dan heb ik het zelfde probleem, want als ik mijn abonnement probeer toe te voegen ssturen ze wederom een verificatie code naar het niet werkende tmobilethuis email...

T-mobile thuis email wordt afgeschaft, maar dat is pas begin 2024. Tot die tijd werkt de email gewoon, behalve dat je geen nieuwe adressen meer kunt aanmaken.

Reputatie 1

@t-mobilethuis email is afgeschaft, daar heb ik een tijdje geleden een email over gehad, ik wist echter niet dat dan je account ook niet meer werkte, ik heb namelijk nooit 2fa ingesteld.

Sowieso kreeg ik die mail altijd al op mijn reguliere email adres.

Ik heb nu een nieuw account aangemaakt, maar dan heb ik het zelfde probleem, want als ik mijn abonnement probeer toe te voegen ssturen ze wederom een verificatie code naar het niet werkende tmobilethuis email...

T-mobile thuis email wordt afgeschaft, maar dat is pas begin 2024. Tot die tijd werkt de email gewoon, behalve dat je geen nieuwe adressen meer kunt aanmaken.

mmm das vreemd, want sinds 1 augustus werkt de mail niet meer in mijn outlook en dus heb ik hem toen verwijderd. Maar ik denk dat dat nu sowieso te laat is, want blijkbaar is er al iets omgezet alleen niet juist.

Reputatie 1

kan idd nog via webmail inloggen, maar met dat account kom ik nu ook niet meer in mytmobile…

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @aneet, ik heb zojuist gereageerd op je privébericht! 

Reageer