Ik heb probleem met inloggen . Elke keer op inloggen wachtwoord accepteerde niet ,en ik moet op nieuwe voor wachtwoord aanvragen . Gisteren ik heb een email gehad over de vast telefoon rekening , het was hoog bedraag. Dus ik moet inloggen en details bekijken, maar het is niet mogelijk ,het zelfde probleem ,wachtwoord accepteert niet en op nieuwe wachtwoord aanvragen , maar het is niet mogelijk. ik heb paar keer gebeld , maar na 2 dagen de probleem is niet opgelost. ik ben bijna een maand klant van T-mobile , maar ik ben niet tevreden met dit provider. Een apparaat ter waarde 400 euro tijdens updating door de lage internet en onstabiele internet ,wordt kopt ,en ik moet een nieuwe kopen
Hallo
Verwar je de T-Mobile thuis inlogpagina niet met de inlogpagina voor T-Mobile mobiel?
Log je ook in met het gekoppelde e-mailadres?
Nee.
Hoi
Mocht het ook daarmee niet lukken, laat het me weten alsjeblieft. Dan zorg ik ervoor dat ik het wachtwoord handmatig reset voor je zodat je daarna zelf een eigen, nieuw wachtwoord kunt selecteren nadat je ingelogd bent. We gaan dit fixen samen!
Nee ik gebruik mine buurman gebruiksnaam !!!!!!!!!!!!!/ Waarom denk je mensen dom zijn.?!!!!!!!!!!!!!!!!!! Met wachtwoord van T-Mobile ook is niet mogelijk .
Ik heb je wachtwoord handmatig gewijzigd en zal jouw login informatie naar je toesturen per privébericht. Vergeet alsjeblieft niet om daarna meteen jouw wachtwoord te veranderen naar eigen smaak: Mijn gegevens.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.