Skip to main content

Kan internet account niet koppelen


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik wil graag mijn thuis internet account toevoegen aan MijnOdido, maar na het invullen van de verificatiecode krijg ik telkens ‘Onbekende fout opgetreden’. Dat geldt ook voor het toevoegen van mijn mobiel account.

Uitgelichte reactie

31 oktober 2023

Hi @juliske, welkom op onze Community!

Excuses voor de late reactie. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je oude abonnementen nog gekoppeld waren en dat je initialen niet gelijk stonden. Ik heb alles ontkoppeld en je initialen goed gezet. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen. Zou je ons een terugkoppeling willen geven of het gelukt is ja of nee? Alvast bedankt! 

2 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1351 reacties
  • 31 oktober 2023

Hallo @juliske ,

Het lijkt erop dat je topic aan de aandacht is ontsnapt. Geen nood ik zal proberen een moderator te taggen om je verder te helpen.
Kan je alvast je klantnummer in je profiel zetten? Dan kan de moderator je makkelijker helpen.
De moderator reageert vanzelf.

Hallo @Tommie van Odido , kan jij verder helpen?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 31 oktober 2023

Hi @juliske, welkom op onze Community!

Excuses voor de late reactie. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je oude abonnementen nog gekoppeld waren en dat je initialen niet gelijk stonden. Ik heb alles ontkoppeld en je initialen goed gezet. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen. Zou je ons een terugkoppeling willen geven of het gelukt is ja of nee? Alvast bedankt! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen