Hoi @mvwouden, fijn dat je hiervoor hulp inschakelt, ik kijk graag met je mee! Zo te zien is de lopende bestelling door de modemwissel veroorzaakt en zal deze pas ‘voltooid’ zijn zodra het oude modem bij ons retour is. Het lastige is dat ik momenteel handmatig wel een eerder model Wifi-punt zonder Wifi-6 voor je kan bestellen, maar dat er een harde blokkade in het systeem is gebouwd voor het nieuwste model Wifi-punt totdat de modemwissel voltooid is en het nieuwe modem als ‘actief’ wordt gezien. Mocht je het niet erg vinden om een eerder model Wifi-punt te ontvangen, dan bestel ik heel graag een Wifi-punt voor je. Mocht je graag het nieuwste model willen ontvangen dan is het afwachten totdat je van ons per mail een bevestiging krijgt dat het modem binnen is.
Het allerliefst had ik het meteen voor je geregeld, alleen is het lastige dat ik moet roeien met de riemen die mij gegeven worden. Hoe dan ook zal dit niet lang meer moeten duren!