Hi, ik kan nu al een aantal maanden mijn facturen niet inzien. Krijg continue een error (zie afbeelding) zowel de app als de website niet.
kan iemand mij helpen hiermee?
Alvast dank!
Hi, ik kan nu al een aantal maanden mijn facturen niet inzien. Krijg continue een error (zie afbeelding) zowel de app als de website niet.
kan iemand mij helpen hiermee?
Alvast dank!
Hi
Hoi Lisa,
Meer factuur issues. Wij kunnen de factuur december (is al betaald) niet downloaden. Downloadknop blijft grijs. Beetje vervelend wel, want op deze factuur staan de nieuwe tarieven na de prijsverhogingen. Misschien kunnen ze hier ook even naar kijken?
Hi
Hi
Hi
Hi
Hoi Lisa, het werkt weer! Bedank de ICT afdeling maar. Snel opgelost zo.
Hoi
Hallo,
Ook ik kan helaas mijn facturen niet inzien. Ik krijg elke keer de volgende error te zien:
Hoi
Hi Jason, meerdere browsers geprobeerd, andere computer, cookies verwijderd, maar helaas niks helpt.
Ik hoor het graag.
Hi
Dit is bij ons bekend, ik heb het doorgezet naar onze specialisten. Zij gaan dit verder onderzoeken. To be continued.
Hi
Dit is bij ons bekend, ik heb het doorgezet naar onze specialisten. Zij gaan dit verder onderzoeken. To be continued.
Hi Tommie, Bedankt! is het wel alvast mogelijk dat ik de factuur op een andere manier kan inzien? Het betreft namelijk de eerste factuur en die wijkt logischerwijs wat af.
Hi
Ik heb zojuist de desbetreffende factuur naar je toegestuurd. Op dit moment zijn ze nog druk bezig om dit euvel te verhelpen. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, hoor ik het graag!
Ook ik kan mijn facturen niet inzien.
Ook krijg ik geen melding meer dat de factuur klaarstaat.
Ik heb wel een nieuwe accoiunt moeten maken, veroorzaakt dat het probleem?
Wat wel goed gaat is de maandelijkse afschrijving!
Hi
Bij deze het seintje; profiel gewijzigd!
Zie alstublieft ook mijn vraag (nieuw topic)over de twee traps verificatie.
Oke, bbedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.