Ik probeer het al maanden maar het werkt niet. Wil TV/internet account koppelen maar blijf maar foutmeldingen krijgen. Geen idee aan welk account het dan wel gekoppeld is maar niet aan mijn emailadres! Wordt er echt moedeloos van, wil gegevens en facturen in kunnen zien. Daarnaast geeft de app tv anywhere aan dat pincode fout is wanneer inlog met klantnummer
Ik probeer het al maanden maar het werkt niet. Wil TV/internet account koppelen maar blijf maar foutmeldingen krijgen. Geen idee aan welk account het dan wel gekoppeld is maar niet aan mijn emailadres! Wordt er echt moedeloos van, wil gegevens en facturen in kunnen zien. Daarnaast geeft de app tv anywhere aan dat pincode fout is wanneer inlog met klantnummer
Hallo
Groetjes,
Pharwin
Ik help je graag verder bij het koppelen van jouw accounts, ik wil dat jij jouw gegevens/facturen kunt inzien! Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan ga ik direct voor je aan de slag!
Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Mocht dit niet werken, laat het mij dan weten. Ik zet het dan gelijk door naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor jou kunnen oplossen, zodat je binnenkort kunt genieten van onze Tv diensten!
Ja de app heb ik al verwijderd en geïnstalleerd. Het gaat niet om een 06 nummer maar om het tv en internet abbonement (voorheen tmobile thuis)
XXXXX
gMOD EDIT] persoonsgegevens verwijderd.
Hi
Dankjewel! Ik kan eindelijk mijn gegevens weer inzien!
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.