Skip to main content

iptv en npo app start niet op

• 6 februari 2023
  • 7 reacties
  • 151 Bekeken

@Sven-TMT   beste ,,,, ik heb al 2 weken zoveel problemen met mijn internet van tmobile dat ik er echt spuugzat van ben mijn NPO en IPTV starten niet meer op  ik lees dat er iets aan te doen is een fix ofzo  maar wat ik niet begrijp is dat jullie het niet standaard bij iedereen doen dat zou een hoop frustratie schelen. hopelijk  gaan jullie nu bij mij ook de fix erop zetten

Uitgelichte reactie

13 februari 2023

Mocht je dezelfde fix toegepast willen hebben, reageer dan graag in dit topic:

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 6 februari 2023

@zeerontevredenklant De fix staat erop. 

En voor de duidelijkheid de fix wordt bij iedereen uitgerold, maar dat  gebeurd gefaseerd

zeerontevredenklant schreef:

@Sven-TMT   beste ,,,, ik heb al 2 weken zoveel problemen met mijn internet van tmobile dat ik er echt spuugzat van ben mijn NPO en IPTV starten niet meer op  ik lees dat er iets aan te doen is een fix ofzo  maar wat ik niet begrijp is dat jullie het niet standaard bij iedereen doen dat zou een hoop frustratie schelen. hopelijk  gaan jullie nu bij mij ook de fix erop zetten

Sven-TMT schreef:

En voor de duidelijkheid de fix wordt bij iedereen uitgerold, maar dat  gebeurd gefaseerd

oke  en wat moet ik nu doen met de tv en modem zo laten of opnieuw opstarten\?

Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 6 februari 2023

Sven-TMT schreef:

oke  en wat moet ik nu doen met de tv en modem zo laten of opnieuw opstarten\?

Modem kan je zo laten, Tv eventueel opnieuw opstarten, 10 seconden van de stroom, 

• heeft eerste post geplaatst
  • 7 februari 2023

Hier hebben we precies het zelfde probleem. 
Zouden jullie dit voor ons kunnen oplossen?

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4

Hoi @Paulb86, voor de zekerheid zou ik je willen vragen om te reageren in dit centrale topic: 

Media is niet beschikbaar

Hoe dan ook zal @Sven-TMT je zeker graag willen helpen! ðŸ˜ƒ

Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 9 februari 2023
Paulb86 schreef:

Hier hebben we precies het zelfde probleem. 
Zouden jullie dit voor ons kunnen oplossen?

Fix staat erop!

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4

Mocht je dezelfde fix toegepast willen hebben, reageer dan graag in dit topic:

Media is niet beschikbaar

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen