intersnelheid gewijzigd en nu helemaal geen verbinding meer!

  • 28 April 2024
  • 23 reacties
  • 124 Bekeken

Internetsnelheid gewijzigd en nu geen verbinding meer.

Opnieuw opstarten genexis converter en modem helpt vooralsnog niet.

 

Tommie van Odido 14 dagen geleden

Hi @Erik D., welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Fijn om te horen dat er inmiddels een ticket voor je is aangemaakt door onze klantenservice. Het ticket zal spoedig worden opgepakt en hopelijk kunnen we het snel voor je oplossen! Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt.

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Erik D. 

Van welke snelheid naar welke snelheid ben je gegaan?

Welke lampjes branden of knipperen er op het Genexis kastje en loopt de internetkabel naar de WAN poort van de router?

100 naar 400

bovenste lampje genexis brandt, middelste knippert, onderste brand niet.

en ja, internetkabel loopt naar wan router. 
heb nergens aangezeten, zit al jaren zo.

Hallo @Erik D. 

Van welke snelheid naar welke snelheid ben je gegaan?

Welke lampjes branden of knipperen er op het Genexis kastje en loopt de internetkabel naar de WAN poort van de router?

100 naar 400

bovenste lampje genexis brandt, middelste knippert, onderste brand niet.

en ja, internetkabel loopt naar wan router. 
heb nergens aangezeten, zit al jaren zo.

Reputatie 7
Badge +15

@Erik D.

Het connection lampje zou constant groen moeten branden, blijkbaar kan er geen verbinding tot stand worden gebracht met de splitter/verdeler.

Heb je het Genexis kastje ook al eens herstart?

@Erik D.

Het connection lampje zou constant groen moeten branden, blijkbaar kan er geen verbinding tot stand worden gebracht met de splitter/verdeler.

Heb je het Genexis kastje ook al eens herstart?

Al 10 x alle gebruikelijke stappen doorlopen. ( helaas ervaringsdeskundige)

heb ondertussen al met Odidodi gebeld. Ticket is aangemaakt. Monteur blijkt weer nodig. Dus duurt weer ff helaas.

thanks.

Reputatie 7
Badge +15

@Erik D. 

Zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat zodat een moderator kan kijken of er niks gewijzigd is in de registratie van het Genexis kastje.

@Erik D.

Zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat zodat een moderator kan kijken of er niks gewijzigd is in de registratie van het Genexis kastje.

Hoi Waqqas, die staat er bij…. Thanks

@Erik D.

Zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat zodat een moderator kan kijken of er niks gewijzigd is in de registratie van het Genexis kastje.

Hoi Waqqas, die staat er bij…. Thanks

@Erik D.

Zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat zodat een moderator kan kijken of er niks gewijzigd is in de registratie van het Genexis kastje.

Hoi Waqqas, die staat er bij…. Thanks die is 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Erik D., welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Fijn om te horen dat er inmiddels een ticket voor je is aangemaakt door onze klantenservice. Het ticket zal spoedig worden opgepakt en hopelijk kunnen we het snel voor je oplossen! Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt.

Hi @Erik D., welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Fijn om te horen dat er inmiddels een ticket voor je is aangemaakt door onze klantenservice. Het ticket zal spoedig worden opgepakt en hopelijk kunnen we het snel voor je oplossen! Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt.

Dank je wel Tommie. Ik heb alsnog niks gehoord van Guidion. Hoop dat dat snel gebeurd. Dus mocht jij daar nog wat in kunnen betekenen, graag.

ik hou je op de hoogte

grt Erik

Hi @Erik D., welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Fijn om te horen dat er inmiddels een ticket voor je is aangemaakt door onze klantenservice. Het ticket zal spoedig worden opgepakt en hopelijk kunnen we het snel voor je oplossen! Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt.

Dank je wel Tommie. Ik heb alsnog niks gehoord van Guidion. Hoop dat dat snel gebeurd. Dus mocht jij daar nog wat in kunnen betekenen, graag.

ik hou je op de hoogte

grt Erik

Update; Guidon komt vandaag nog kijken wat er aan de hand is. Top.

grt Erik

 

Hi @Erik D., welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Fijn om te horen dat er inmiddels een ticket voor je is aangemaakt door onze klantenservice. Het ticket zal spoedig worden opgepakt en hopelijk kunnen we het snel voor je oplossen! Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt.

Dank je wel Tommie. Ik heb alsnog niks gehoord van Guidion. Hoop dat dat snel gebeurd. Dus mocht jij daar nog wat in kunnen betekenen, graag.

ik hou je op de hoogte

grt Erik

Update; Guidon komt vandaag nog kijken wat er aan de hand is. Top.

grt Erik

 

Beste Tommie,

monteur is zojuist geweest. Genexis converter werkt weer. Data komt echter niet binnen zegt monteur. Dus nog geen tv en internet.

mijn app odido geeft aan dat mijn aanvraag nog steeds in behandeling is bij: status van bestelling… is dat het soms?

monteur raadde aan jullie te bellen, heb ik zojuist gedaan, en de dame van Odido zei dat ze eerst de uitslag van monteur willen weten.

kan jij me helpen, en de knop omdraaien daar zodat alles werkt? 
grt erik

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Erik D., ik zie inderdaad de reactie van de monteur. Ik kan het jammer genoeg niet zelf omzetten. Ook ziet alles er administratief goed uit. Ik zie dat er al een nieuw ticket ingeschoten is, ik heb een notitie aan het ticket gemaakt omdat er stond: Wegvallende diensten, terwijl er geen diensten zijn. Hopelijk kan de Technische Dienst erachter komen wat er precies mis is.

Hi @Erik D., ik zie inderdaad de reactie van de monteur. Ik kan het jammer genoeg niet zelf omzetten. Ook ziet alles er administratief goed uit. Ik zie dat er al een nieuw ticket ingeschoten is, ik heb een notitie aan het ticket gemaakt omdat er stond: Wegvallende diensten, terwijl er geen diensten zijn. Hopelijk kan de Technische Dienst erachter komen wat er precies mis is.

Dag Tommie,

nou, de boel werkt weer hoor. Dank voor je reacties en handelen.

groet

erik

Hi @Erik D., ik zie inderdaad de reactie van de monteur. Ik kan het jammer genoeg niet zelf omzetten. Ook ziet alles er administratief goed uit. Ik zie dat er al een nieuw ticket ingeschoten is, ik heb een notitie aan het ticket gemaakt omdat er stond: Wegvallende diensten, terwijl er geen diensten zijn. Hopelijk kan de Technische Dienst erachter komen wat er precies mis is.

Dag Tommie,

nou, de boel werkt weer hoor. Dank voor je reacties en handelen.

groet

erik

Ps

kom alleen niet aan de gewenste snelheid van 400.

ik krijg nu hooguit 65 mb download/ 59,7 upload. Das niet goed toch?

grt

Reputatie 7
Badge +9

Heb je nog het Huawei modem @Erik D.

Ja, die heb ik inderdaad nog steeds. Die is al aantal jaren oud. Is die niet meer goed?

Reputatie 7
Badge +9

Dat is inmiddels een vrij verouderd modem @Erik D.. Ik stuur je graag een T-56 op als je dat wilt. Ik gok dat de snelheid dan ook zal veranderen! Zal ik dit in gang zetten voor je?

Dag Tommie,

als je dat zou willen doen, graag.

hartstikke bedankt alvast

ps

ik krijg net melding van kpn om genesix kastje na te laten kijken, maar dat is niet meer nodig lijkt me. Tv en internet komen door. Kan jij die afmelden?

groet, 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Erik D. om zeker te zijn dat je de beste apparatuur in huis hebt, wil ik je vragen om de afspraak met KPN NetwerkNL om de ONT te vervangen door te laten gaan. Dit geeft de technische dienst ook aan. Wil je de afspraak hiervoor alsnog inplannen? Daarnaast heb ik ook meteen een nieuw T-56 modem voor je geregeld. Je ontvangt hier zo de bevestiging van per e-mail! 😊

Dag Demi,

nou, dan ga ik afspraak maken.

bedankt voor sturen modem. Ik kreeg inderdaad bevestgingsmail. Top geregeld!

Tommie, Demi en andere van Odido!

kpn is geweest. Nieuwe genexis geplaatst.

jullie modem ook ontvangen!

alles werkt nu goed. Snelheid nu ook top!

bedankt voor jullie snelheid !!!!!

grt

erik d.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Erik D., ik ben erg blij om te horen dat het eindelijk opgelost is! Ik wens je nog een hele fijne middag. 

Reageer