Skip to main content

internet opzeggen

  • 25 June 2024
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Hallo, ik wil graag mijn internetabonnement opzeggen omdat ik ga verhuizen, ik heb een contract voor onbepaalde tijd, kan iemand mij hierbij helpen

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze community! @Boro269 

Gefeliciteerd met je nieuwe woning! Wat jammer om te horen dat we niet met je mee kunnen verhuizen naar jouw nieuwe huis. Als we niet met je mee kunnen verhuizen, zijn er twee scenario's. Ik geef je meer informatie:

1. Je abonnement is binnen het jaarcontract

Om een abonnement binnen jaarcontract te beëindigen, hebben wij een verhuisbewijs nodig. Een verhuisbewijs is een officieel document. Het kan een einde verhuurcontract zijn van de verhuurder of een verkoopcontract van een koophuis. Ook kan het een verhuur- of koopovereenkomst zijn van het nieuwe adres. Tenslotte accepteren wij ook een bewijs van inschrijving van de gemeente (BRP, basisregistratie personen). Kun je één van bovenstaande documenten naar ons sturen?

2. Je abonnement is buiten het jaarcontract

Om een abonnement buiten het jaarcontract te beëindigen, hebben wij geen aanvullende gegevens nodig. Ik kan het abonnement voor je opzeggen met een opzegtermijn van één maand.

Als we wel met je mee kunnen verhuizen, zou dat helemaal geweldig zijn! Het belangrijkste is om op onze website te kijken of er een nieuw abonnement op je nieuwe adres mogelijk is. Je checkt dat op onze website: https://www.odido.nl/thuis. Omdat we voor jou een nieuwe lijn aanvragen, willen wij dit minimaal vier weken van te voren weten. Wij kunnen in de tussentijd alles voor je in orde maken, zodat je goed wordt aangesloten op je nieuwe adres. Geef je postcodes, je verhuisdatum en mogelijke aanpassingen in je pakket meteen door.

 

In alle gevallen heb ik de volgende gegevens van je nodig:

- Postcode en huisnummer

- Geboortedatum

- Laatste vier cijfers van je rekeningnummer

- Datum per wanneer je het contract wil beëindigen

Stuur je mij deze in een privébericht toe?

 

Laat je me weten welk scenario van toepassing is? Alvast heel veel succes met de verhuizing!

 

Reageer