Hallo @NickVDB88 Ik zat in dezelfde situatie. Zolang Odido internet en TV kan leveren op je nieuwe adres is er geen rede om op te zeggen. Bij mij werkt DSL van Odido perfect.
Je kan zoals @Waqqas aangaf je contract afkopen wat de kosten daarvan zijn kunnen de moderators je vertellen. Zet vast je klantnummer hier in je account onder de prive optie.
Klantenservice 2 maal gebeld vandaag en die zeggen je moet een mail sturen en je kan er vanaf! Met verhuisbericht lijkt me sterk maar als Ik moet afkopen zeg ik meteen mijn 3 mobiele abbonementen op!
Klantenservice 2 maal gebeld vandaag en die zeggen je moet een mail sturen en je kan er vanaf! Met verhuisbericht lijkt me sterk maar als Ik moet afkopen zeg ik meteen mijn 3 mobiele abbonementen op!
Regels zijn voor iedereen gelijk. Hopelijk zijn die abonnementen dan ook aan het eind van contract anders gooi je een hoop geld wegđ
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.