Skip to main content

Ik heb recentelijk een contract afgesloten waarbij ik 10 maand lang €30 betaal voor internet + TV.

Ik wil graag mijn internetsnelheid ophogen naar 2 Gbit/s, aangezien de prijs in theorie 10 maand het zelfde zou moeten blijven, maar als ik dit selecteer staat er €60,00 p/mnd. 

Is er iemand die kan bevestigen dat wanneer ik mijn internetsnelheid aanpas de actieprijs blijft?

Zou gewoon eventjes bellen met odido, die hebben direct zicht op alles. 


Hallo @lveldhuis Welkom in de community van Odido!
 

Gewoon even bellen naar 0800-8102. Kan op maandag tot en met vrijdag van 8-20 uur en op zaterdag van 10-15 uur.


Hallo @lveldhuis 

Ik lees dit op de community 

Ik heb nog een korting lopen van toen ik net klant bij jullie werd. Blijf ik wel deze korting houden als ik mijn snelheid verhoog? 

Als de nieuwe snelheden beschikbaar zijn op je adres, dan kun je de snelheid na activatie aanpassen in Mijn Odido. De korting geldt op alle abonnementen tot en met 2 Gbit/s. Stel je de snelheid bij naar 8 Gbit/s, dan komt je korting op het internet direct te vervallen voor de resterende periode van de actieperiode.

Bron


Bedankt allen,

Ik zal vanmiddag voor de zekerheid even bellen. Zodra ik antwoord heb post ik het hier wel even, dan weten jullie het ook.


Reageer