Internet abonnement toevoegen aan account lukt niet
Beste Odido,
Ik kan geen internetabonnement aan mijn account toevoegen. Hij vraagt mij om mijn adres en vervolgens mijn geboortedatum. En ik krijg de melding dat er geen abonnement is geregistreerd op dit adres. En dat is niet waar. Want sinds 10 januari 2024 heb ik thuis glasvezelinternet.
Wat kan ik nog meer doen? Ik heb het al duizend keer geprobeerd.
Groeten, Agnes
Bladzijde 1 / 1
Hi @AgnieszkaBrajer, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.
Deze melding komt eigenlijk alleen maar voor als de gegevens echt niet overeenkomen. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik kijken waar het misgaat. Alvast bedankt!
Goedemorgen @Tommie van Odido, 10 dagen geleden heb ik een privéberich jou opgestuurd. Tot nu toe heb ik geen reactie gekregen. En ik kan nog steeds niet mijn abonnement aan mij account toevoegen. Zou je mij willen helpen?
Agnes
I have the same issue :(
Hi @AgnieszkaBrajer, sorry voor mijn late reactie!
Ik zag dat je geboortedatum verkeerd in het systeem gezet was. Dit heb ik voor je aangepast. Als het goed is moet je nu het abonnement kunnen koppelen.
Goedemorgen @Tommie van Odido ,
Het is weer niet gelukt met een abonnement toevoegen. Ik ben een stapje verder. Maar krijg ik weer een fout:
En wat nu? Ik heb al paar keer geprobeerd...
Ik zie dat je oude abonnement nog gekoppeld was @AgnieszkaBrajer. Deze heb ik ontkoppeld, nu moet het lukken!
Hi @Tommie van Odido,
Het is wel gelukt hoor. Hartelijk bedankt voor uw hulp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.