Tommie van Odido schreef:
Hi @inna_ivanova, welkom op onze Community!
Ik zie dat @Cristien je aardig op weg heeft geholpen, dank. Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over de situatie. Je hebt op 06-06 de order geplaatst, hij was nog niet geaccepteerd in ons systeem dus heb ik hem handmatig doorgezet. Als het goed is heb jij hier ook een e-mail over ontvangen. De verzendorder is nu aangemaakt voor het apparatuur en Guidion is aangestuurd voor de installatie. Zorg ervoor dat je het apparatuur in huis hebt voordat je de afspraak met de monteur inplant. De aansluiting zit er al dus de installatie zou heel eenvoudig moeten zijn voor de monteur. Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie gegeven, zo niet? Stel gerust al je vragen, ik sta voor je klaar!
Tommie,
Hartelijk dank voor uw hulp. Sinds vanmorgen probeer ik de status van mijn bestelling te achterhalen. Niemand kon het me goed uitleggen. Dus heb ik parallel internet besteld bij een andere provider.
Maar jullie hebben mijn situatie echt verbeterd.
Ik ben u erg dankbaar.
Houd mijn bestelling aan.
Dankzij jullie weet ik nu wanneer ik internet in huis heb.
Fijne dag