Skip to main content
Beantwoord

internet

  • 10 June 2024
  • 19 reacties
  • 145 Bekeken

Goedemiddag. 

Mijn bestelnummer is 214601637. 

Ik wil graag weten hoe en wanneer ik mijn bestelling moet betalen. 

Heb ik goed begrepen dat de meester het internet op 18 juni komt installeren?

Dit is een zeer belangrijke vraag voor de hele familie. Internet is ons alles! )))) 

19 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @inna_ivanova Je gaat pas betalen als alles werkt.

Heb je al een afspraak gemaakt om alles aan te sluiten of ga je dat zelf doen?

Reputatie 1

Ik wil zo snel mogelijk een afspraak maken. Ik kan niets alleen!!)

Wat moet ik doen om het te doen?

Reputatie 7
Badge +14

@inna_ivanova  Heb je de spullen al in huis? (Modem enz.) hoe kom je aan de datum van 8 “juni.?

Reputatie 1

Helaas heb ik nog geen modem. Ik ben net verhuisd. En alles wat ik weet over het nieuwe huis is dat er glasvezel uit de muur steekt. En de vorige eigenaar was aangesloten op Delta.

Wat moet ik in mijn situatie doen?

Reputatie 1

Ik heb een bestelling geplaatst:

214601637


Maar ik weet nog steeds niet wanneer de installateur naar mij toe komt…

 

Help me alsjeblieft om het internet zeker geïnstalleerd te krijgen en hoe eerder hoe beter!!!

Ik zal u zeer dankbaar zijn!!!)

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @inna_ivanova 

Wat is de status in je Odido account? Via de mail heb je als het goed is een email ontvangen om een afspraak met de Guidion monteur te maken. De datum die je daar hebt gekozen is de datum waarop de monteur alles komt aansluiten.

Het installatiepakket ontvang je uiterlijk 1 week vóór die datum.

Reputatie 1

Als ik de status van mijn bestelling controleer, krijg ik een foutmelding!

Daarom vraag ik om hulp. De internetverbinding is erg belangrijk voor me. Ik wil geen minuut verspillen

 

Reputatie 1

Kan mijn bestelling worden geannuleerd?

 

214601637

 

Ik heb niet zoveel tijd voor het internetprobleem.
heel bedankt 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @inna_ivanova  Je hebt vast een mail gehad waarin ze alles uitleggen?

Bij elke provider kost aansluiten uiteraard tijd!. Bel anders even en vraag om duidelijkheid 

 

Reputatie 1

Geen van deze telefoons werkt. Annuleer mijn bestelling.

Ik heb al een andere provider besteld.
heel bedankt,

groeten,

inna

Reputatie 7
Badge +14

@inna_ivanova Sorry je moet zelf annuleren bij degene waar je hebt besteld. Kan het zijn dat je bij Delta hebt besteld? Dit is Odido en niet Delta

Bovendien werkt het telefoonnummer prima

Reputatie 1

Welke link gebruik ik om mijn bestelling te annuleren?
alvast bedankt voor uw hulp 

Reputatie 7
Badge +14

Welke link gebruik ik om mijn bestelling te annuleren?
alvast bedankt voor uw hulp 

Bij wie heb je internet besteld? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @inna_ivanova, welkom op onze Community!

Ik zie dat @Cristien je aardig op weg heeft geholpen, dank. Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over de situatie. Je hebt op 06-06 de order geplaatst, hij was nog niet geaccepteerd in ons systeem dus heb ik hem handmatig doorgezet. Als het goed is heb jij hier ook een e-mail over ontvangen. De verzendorder is nu aangemaakt voor het apparatuur en Guidion is aangestuurd voor de installatie. Zorg ervoor dat je het apparatuur in huis hebt voordat je de afspraak met de monteur inplant. De aansluiting zit er al dus de installatie zou heel eenvoudig moeten zijn voor de monteur. Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie gegeven, zo niet? Stel gerust al je vragen, ik sta voor je klaar!

Reputatie 1

Ik heb bij jullie besteld.

Mijn bestelnummer is 214601637. 

Reputatie 1

Ik zou het erg op prijs stellen als u me zou kunnen helpen mijn bestelling te annuleren.
Alvast bedankt voor uw reactie 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @inna_ivanova, mag ik vragen waarom je wilt annuleren? Ik begrijp je niet helemaal denk ik. Je zit nog in je bedenktijd dus het is mogelijk maar wat is precies de reden? Als het goed is heb je daarnet een e-mail gehad van Guidion voor de installatie. Daarnaast heb je 18-06 opgegeven als wensdatum voor de oplevering. Ik zie geen reden dat het langer zal moeten duren op dit moment dan de 18e.

Reputatie 1

Hi @inna_ivanova, welkom op onze Community!

Ik zie dat @Cristien je aardig op weg heeft geholpen, dank. Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over de situatie. Je hebt op 06-06 de order geplaatst, hij was nog niet geaccepteerd in ons systeem dus heb ik hem handmatig doorgezet. Als het goed is heb jij hier ook een e-mail over ontvangen. De verzendorder is nu aangemaakt voor het apparatuur en Guidion is aangestuurd voor de installatie. Zorg ervoor dat je het apparatuur in huis hebt voordat je de afspraak met de monteur inplant. De aansluiting zit er al dus de installatie zou heel eenvoudig moeten zijn voor de monteur. Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie gegeven, zo niet? Stel gerust al je vragen, ik sta voor je klaar!

 

Tommie,

Hartelijk dank voor uw hulp. Sinds vanmorgen probeer ik de status van mijn bestelling te achterhalen. Niemand kon het me goed uitleggen. Dus heb ik parallel internet besteld bij een andere provider.

Maar jullie hebben mijn situatie echt verbeterd.

Ik ben u erg dankbaar.

Houd mijn bestelling aan.

Dankzij jullie weet ik nu wanneer ik internet in huis heb.
Fijne dag

Reputatie 7
Badge +14

@inna_ivanova Opgelost! Hopelijk heb je snel verbinding en uiteraard ben je van harte welkom als er nog vragen zijn.🛎️🍀👍

Reageer