Skip to main content
Beantwoord

internet


Goedemiddag. 

Mijn bestelnummer is 214601637. 

Ik wil graag weten hoe en wanneer ik mijn bestelling moet betalen. 

Heb ik goed begrepen dat de meester het internet op 18 juni komt installeren?

Dit is een zeer belangrijke vraag voor de hele familie. Internet is ons alles! )))) 

Beste antwoord door inna_ivanova

Tommie van Odido schreef:

Hi @inna_ivanova, welkom op onze Community!

Ik zie dat @Cristien je aardig op weg heeft geholpen, dank. Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over de situatie. Je hebt op 06-06 de order geplaatst, hij was nog niet geaccepteerd in ons systeem dus heb ik hem handmatig doorgezet. Als het goed is heb jij hier ook een e-mail over ontvangen. De verzendorder is nu aangemaakt voor het apparatuur en Guidion is aangestuurd voor de installatie. Zorg ervoor dat je het apparatuur in huis hebt voordat je de afspraak met de monteur inplant. De aansluiting zit er al dus de installatie zou heel eenvoudig moeten zijn voor de monteur. Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie gegeven, zo niet? Stel gerust al je vragen, ik sta voor je klaar!

 

Tommie,

Hartelijk dank voor uw hulp. Sinds vanmorgen probeer ik de status van mijn bestelling te achterhalen. Niemand kon het me goed uitleggen. Dus heb ik parallel internet besteld bij een andere provider.

Maar jullie hebben mijn situatie echt verbeterd.

Ik ben u erg dankbaar.

Houd mijn bestelling aan.

Dankzij jullie weet ik nu wanneer ik internet in huis heb.
Fijne dag

Bekijk origineel

19 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8081 reacties
  • 10 juni 2024

Goedemorgen @inna_ivanova Je gaat pas betalen als alles werkt.

Heb je al een afspraak gemaakt om alles aan te sluiten of ga je dat zelf doen?


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 10 juni 2024

Ik wil zo snel mogelijk een afspraak maken. Ik kan niets alleen!!)

Wat moet ik doen om het te doen?


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8081 reacties
  • 10 juni 2024

@inna_ivanova  Heb je de spullen al in huis? (Modem enz.) hoe kom je aan de datum van 8 “juni.?


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 10 juni 2024

Helaas heb ik nog geen modem. Ik ben net verhuisd. En alles wat ik weet over het nieuwe huis is dat er glasvezel uit de muur steekt. En de vorige eigenaar was aangesloten op Delta.

Wat moet ik in mijn situatie doen?


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 10 juni 2024

Ik heb een bestelling geplaatst:

214601637


Maar ik weet nog steeds niet wanneer de installateur naar mij toe komt…

 

Help me alsjeblieft om het internet zeker geïnstalleerd te krijgen en hoe eerder hoe beter!!!

Ik zal u zeer dankbaar zijn!!!)


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21726 reacties
  • 10 juni 2024

Hallo @inna_ivanova 

Wat is de status in je Odido account? Via de mail heb je als het goed is een email ontvangen om een afspraak met de Guidion monteur te maken. De datum die je daar hebt gekozen is de datum waarop de monteur alles komt aansluiten.

Het installatiepakket ontvang je uiterlijk 1 week vóór die datum.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 10 juni 2024

Als ik de status van mijn bestelling controleer, krijg ik een foutmelding!

Daarom vraag ik om hulp. De internetverbinding is erg belangrijk voor me. Ik wil geen minuut verspillen

 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 10 juni 2024

Kan mijn bestelling worden geannuleerd?

 

214601637

 

Ik heb niet zoveel tijd voor het internetprobleem.
heel bedankt 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8081 reacties
  • 10 juni 2024

Beste @inna_ivanova  Je hebt vast een mail gehad waarin ze alles uitleggen?

Bij elke provider kost aansluiten uiteraard tijd!. Bel anders even en vraag om duidelijkheid 

 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 10 juni 2024

Geen van deze telefoons werkt. Annuleer mijn bestelling.

Ik heb al een andere provider besteld.
heel bedankt,

groeten,

inna


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8081 reacties
  • 10 juni 2024

@inna_ivanova Sorry je moet zelf annuleren bij degene waar je hebt besteld. Kan het zijn dat je bij Delta hebt besteld? Dit is Odido en niet Delta

Bovendien werkt het telefoonnummer prima


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 10 juni 2024

Welke link gebruik ik om mijn bestelling te annuleren?
alvast bedankt voor uw hulp 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8081 reacties
  • 10 juni 2024
inna_ivanova schreef:

Welke link gebruik ik om mijn bestelling te annuleren?
alvast bedankt voor uw hulp 

Bij wie heb je internet besteld? 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14801 reacties
  • 10 juni 2024

Hi @inna_ivanova, welkom op onze Community!

Ik zie dat @Cristien je aardig op weg heeft geholpen, dank. Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over de situatie. Je hebt op 06-06 de order geplaatst, hij was nog niet geaccepteerd in ons systeem dus heb ik hem handmatig doorgezet. Als het goed is heb jij hier ook een e-mail over ontvangen. De verzendorder is nu aangemaakt voor het apparatuur en Guidion is aangestuurd voor de installatie. Zorg ervoor dat je het apparatuur in huis hebt voordat je de afspraak met de monteur inplant. De aansluiting zit er al dus de installatie zou heel eenvoudig moeten zijn voor de monteur. Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie gegeven, zo niet? Stel gerust al je vragen, ik sta voor je klaar!


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 10 juni 2024

Ik heb bij jullie besteld.

Mijn bestelnummer is 214601637. 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 10 juni 2024

Ik zou het erg op prijs stellen als u me zou kunnen helpen mijn bestelling te annuleren.
Alvast bedankt voor uw reactie 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14801 reacties
  • 10 juni 2024

Hi @inna_ivanova, mag ik vragen waarom je wilt annuleren? Ik begrijp je niet helemaal denk ik. Je zit nog in je bedenktijd dus het is mogelijk maar wat is precies de reden? Als het goed is heb je daarnet een e-mail gehad van Guidion voor de installatie. Daarnaast heb je 18-06 opgegeven als wensdatum voor de oplevering. Ik zie geen reden dat het langer zal moeten duren op dit moment dan de 18e.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • Antwoord
  • 10 juni 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @inna_ivanova, welkom op onze Community!

Ik zie dat @Cristien je aardig op weg heeft geholpen, dank. Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over de situatie. Je hebt op 06-06 de order geplaatst, hij was nog niet geaccepteerd in ons systeem dus heb ik hem handmatig doorgezet. Als het goed is heb jij hier ook een e-mail over ontvangen. De verzendorder is nu aangemaakt voor het apparatuur en Guidion is aangestuurd voor de installatie. Zorg ervoor dat je het apparatuur in huis hebt voordat je de afspraak met de monteur inplant. De aansluiting zit er al dus de installatie zou heel eenvoudig moeten zijn voor de monteur. Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie gegeven, zo niet? Stel gerust al je vragen, ik sta voor je klaar!

 

Tommie,

Hartelijk dank voor uw hulp. Sinds vanmorgen probeer ik de status van mijn bestelling te achterhalen. Niemand kon het me goed uitleggen. Dus heb ik parallel internet besteld bij een andere provider.

Maar jullie hebben mijn situatie echt verbeterd.

Ik ben u erg dankbaar.

Houd mijn bestelling aan.

Dankzij jullie weet ik nu wanneer ik internet in huis heb.
Fijne dag


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8081 reacties
  • 10 juni 2024

@inna_ivanova Opgelost! Hopelijk heb je snel verbinding en uiteraard ben je van harte welkom als er nog vragen zijn.🛎️🍀👍


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen