Beantwoord

inloggen T-mobile met beveiliging

  • 18 July 2023
  • 8 reacties
  • 189 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb per ongeluk beveiliging inloggen bij T-mobile aangezet. Maar dat wil ik ongedaan maken. Hoe doe ik dat.?

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 July 2023, 16:09

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @justjoey 

De 2FA beveiliging wordt verplicht voor iedereen om gegevens beter te beschermen, je kunt de beveiliging niet uitzetten.

https://community.t-mobile.nl/my-t-mobile-565/bescherm-je-gegevens-met-tweestapsverificatie-2fa-352609

Reputatie 1

Weet niet of het bij mijn telefoon werkt. Heb geen gezichtsherkenning of  vingerafdruk. Zou niet weten hoe dat moet.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @justjoey, geen zorgen, dat is ook absoluut niet nodig! In het topic dat Waqqas heeft gelinkt vind je dat je jouw My T-Mobile account met de volgende methoden kan beschermen.

  • Authenticatie-app: deze app genereert unieke codes, die iedere dertig seconden worden vernieuwd. Door deze code in te vullen bij het inloggen, krijg je toegang tot je persoonlijke omgeving.
  • Sms: je krijgt een code via sms. Met deze code log je in om toegang te krijgen tot je persoonlijke omgeving

Daarnaast vind je in het gelinkte topic hoe je tussen deze beveiligingsmethodes kan wisselen. Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, zoals je merkt helpt de Community je graag om dit op te lossen! 😃

Wij moesten dit vandaag ook ineens registrerend totaal onnodig, maar vooral heel frustrerend dat mijn partner dus zonder mijn mobiel helemaal niet meer in kan loggen. 
ik vind het zelf ook teveel gedoe en omslachtig.  Maar vooral dus dat mijn partner beperkt wordt tot inloggen maakt de meeste irritatie los. Hoe kunnen we dit oplossen en zo nee, waar leggen we deze klacht neer 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @CoSch welkom op onze Community!

De tweestaptsverificatie is verplicht en kunnen we niet uitschakelen. Als je partner de My T-Mobile app download hoef je niet elke keer een code in te vullen, alleen de eerste keer of wanneer je weer uitlogt en weer in wilt loggen. Dit moet wel op een computer.

 

Reputatie 1

Hoi @justjoey, geen zorgen, dat is ook absoluut niet nodig! In het topic dat Waqqas heeft gelinkt vind je dat je jouw My T-Mobile account met de volgende methoden kan beschermen.

  • Authenticatie-app: deze app genereert unieke codes, die iedere dertig seconden worden vernieuwd. Door deze code in te vullen bij het inloggen, krijg je toegang tot je persoonlijke omgeving.
  • Sms: je krijgt een code via sms. Met deze code log je in om toegang te krijgen tot je persoonlijke omgeving

Daarnaast vind je in het gelinkte topic hoe je tussen deze beveiligingsmethodes kan wisselen. Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, zoals je merkt helpt de Community je graag om dit op te lossen! 😃

Bedankt Cal voor je fijne uitleg. 

Reputatie 1

Belachelijk.

Hoi @justjoey, geen zorgen, dat is ook absoluut niet nodig! In het topic dat Waqqas heeft gelinkt vind je dat je jouw My T-Mobile account met de volgende methoden kan beschermen.

  • Authenticatie-app: deze app genereert unieke codes, die iedere dertig seconden worden vernieuwd. Door deze code in te vullen bij het inloggen, krijg je toegang tot je persoonlijke omgeving.
  • Sms: je krijgt een code via sms. Met deze code log je in om toegang te krijgen tot je persoonlijke omgeving

Daarnaast vind je in het gelinkte topic hoe je tussen deze beveiligingsmethodes kan wisselen. Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, zoals je merkt helpt de Community je graag om dit op te lossen! 😃

Een app nodig hebben om een forum of een account bij een bedrijf te kunnen inzien, T-Mobile NL (ik blijf het zo noemen) overschat zichzelf weer eens mateloos. Ik wil snel en zonder poespas bij mijn account of forum kunnen ZONDER overbodige 2FA. Met je ‘veiliger’.

Reageer