Hoi @ergvewrc, geen zorgen! Ik stuur je een privébericht met een nieuw wachtwoord voor je @t-mobilethuis e-mailadres, zodat je de code kunt ontvangen. Ik kom eraan!
Goedendag,
Ik kan nog steeds niet inloggen op mijn account. Er is destijds een nieuw wachtwoord aangemaakt, maar deze heeft nooit gewerkt. Ik wil mijn abonnement aanpassen, maar dit kan nu niet. Kunnen jullie nogmaals helpen?
Groetjes Anouk
@ergvewrc Ik help je graag verder om dit op te lossen, zodat je makkelijk zelf aanpassingen kunt maken in je abonnement!
Heb je toegang tot het e-mailadres dat eindigt op @t-mobilethuis.nl? Indien dit niet het geval is, pas ik dit graag voor je aan. Laat je mij weten welk e-mailadres je wilt gebruiken? Je mag dit samen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht naar mij sturen.
Indien je ook een mobiel abonnement hebt, heb ik dan ook toestemming om het e-mailadres hier aan te passen? Om de accounts te kunnen koppelen moeten deze namelijk dezelfde gegevens hebben.