Beste,
Inloggen my t mobile lukt niet. Ik wil mijn abonnement toevoegen kukt niet. Verificatiecode wel ontvangen, maar ik krijg melding dat er iets fout is gegaan. Graag hulp aub.
Beste,
Inloggen my t mobile lukt niet. Ik wil mijn abonnement toevoegen kukt niet. Verificatiecode wel ontvangen, maar ik krijg melding dat er iets fout is gegaan. Graag hulp aub.
Hi
Laat het mij weten, zodat we tot een oplossing kunnen komen!
Hallo Boris,
Bedankt voot je reactie.
Het zit zo: ik ben sinds 5 oktober klant bij t mobile voor internet thuis. Tot gisteren kon ik via browser inloggen. Maar de app zou pas gaan werken als ik hiervoor een mail heb ontvangen. Gisteren kreeg ik de mail, zo heb ik de app gedownload en geprobeerd in te loggen. Ik kreeg de melding dat er geen abonnement is gekoppeld aan de account. Ik heb alle gegevens ingevuld wat er gevraagd werd tot en met de verificatiecode. Na het invullen van de verificatiecode, kreeg ik de melding dat de code onjuist is. Ik heb meerdere keren de code opnieuw gevraagd, kreeg steeds dezelfde melding. Nu, wil ik via de browser inloggen, maar ook daar krijg ik nu melding dat er geen abonnement is gekoppeld. Terwijl daarvoor mijn gegevens (oa factuur) netjes zichtbaar was.
Ik heb voor de verificatiecode het emailadres van mijn vrouw geprobeerd, ook dan krijg ik de melding dat de code onjuist is.
Kan mijn account verwijderd of gereset worden, zodat ik een hele nieuwe account kan aanmaken? Of, hoe kan ik dit probleem oplossen.
Alvast bedankt.
Gr. Huseyin
Hoi
Je kunt Ben natuurlijk wel aanmelden voor Klantvoordeel en dat is ook gelukt zie ik, dat is mooi!
Hi Jason,
Ik zou niet weten hoe ik mijn ben abonnement kan koppelen aan mijn account.
Het klopt dat ik mijn ben abonnement heb aangemeld voor klantvoordeel.
Wat ik wil zeggen is, dat ik sinds 2 dagen noch browser noch de app kan gebruiken.
Ik kon via de browser mijn gegevens inzien, factuur en abonnementgegevens inzien. Maar sinds ik de mail heb ontvangen dat ik de app kan gebruiken, kan ik niets meer. Ik moet eerst mijn abonnement toevoegen aan mijn account, wat niet lukt.
Ik krijg telkens deze melding. Zowel via browser als via de app
Zo ziet mijn account eruit. Voor de rest geen gegevens beschikbaar, terwijl voorheen kon ik zien watvoor abonnement ik heb, de factuur over oktober etc.
Hi
Hi Boris.
Ik heb alleen Thuis abonnement.
Ik heb nog niets gekoppeld.
Ik ervaar nog steeds problemen. Ik zie geen gegevens meer zoals soort abonnement, factuur etc.
Hi
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.