Incasso datum is opeens 2 januari in plaats van einde van de maand

  • 2 January 2024
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Beste medewerkers van Odido,

 

Vandaag (2 jan) kreeg ik een mailtje dat mijn factuur klaar staat en binnenkort het geld van m'n rekening wordt afgeschreven. Dit vond ik opvallend omdat ik laatst nog een factuur had betaald (eind dec voor de maand dec). Ik denk dat deze facturatie voor de maand januari is, maar waarom wordt het nu afgeschreven en niet aan het einde van de maand zoals bij alle voorgaande maanden? Zo heb ik het ook ingesteld in mijn account. Dit heb ik nog eens gecheckt en is niet veranderd.

Het bedrag is (nog) niet van m'n rekening afgeschreven, dus hopelijk gebeurt dat nu ook niet en pas aan het einde van de maand.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Daikoro, allereerst de beste wensen voor 2024! Ik heb direct met je meegekeken en als ik het goed heb, gaat het in dit geval om een internet-abonnement en niet om een mobiel abonnement, klopt dat? Ik zet je topic in de juiste subcategorie, zodat mijn collega's van Thuis je hierbij kunnen helpen! 😄

Bedankt voor de reactie. Het gaat inderdaad om internet thuis abonnement. Bedankt voor het plaatsen in het juiste subtopic!

Reputatie 7
Badge +14

@Daikoro Ik krijg tegenwoordig die mails ook 3 weken tot een maand eerder maar de afschrijving blijven ze op mijn wens datum afschrijven. De eerste x dacht ik ook ‘ hè wat is dit’ maar nu ben ik er aan gewend.

Kijk even in je account of de afschrijf datum nog klopt! 
Met vriendelijke groet!

 

Reageer