Sinds 23 Juni eindelijk, na een jaar wachten, glasvezel internet van T-mobile.
4 July internet en tv weg, geen signaal meer in de meterkast.
Maar is bellen met T-mobile, en dan te horen krijgen: ja, we hopen dat het deze week nog opgelost word.
En ook het advies: ik zou terug gaan naar Ziggo.
Wat is dat daar voor idiote bende, die de klanten gewoon wegsturen, en de rest van de week zonder internet en tv laten zitten.
Waar wij ook last van hebben is dat elke paar minuten, het beeld voor een seconde of 4 op zwart gaat.
Commentaar van jullie medewerker, ja dat horen we vaker.
MISSCHIEN IS WAT AAN DOEN.
Dat was bij nader inzien de reden om bij jullie weg te gaan, een jaar of 4 geleden, maar het probleem is er gewoon nog steeds.
Dus beraden wij ons, om maar weer rap terug te gaan naar Ziggo.
Nu hebben we ook nog het probleem dat ik niet kan inloggen, omdat er een sms naar mijn oude telefoon nummer word gestuurd.
Dit kan ik veranderen door in te loggen op my t-mobile, eehhh HALLO, IK KRIJG GEEN SMS!!!!!!
Werkt super die tweestapsverificatie, gewoon ongevraagd aanzetten, en de klant pesten.
Maar ik weet wel, morgen geen internet/televisie, is met piepende bandjes retour Ziggo.
Wat een gezeik zeg, bah.
Bedankt T-mobile, voor jullie, voor jullie super service.