ik wil mijn abbonement aan mijn account koppelen

  • 15 November 2023
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

 

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hoi @Svensurf, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Deze melding komt voor doordat je abonnement al gekoppeld is aan een ander e-mailadres. Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden bovenaan een factuur. Dan kijk ik graag met je mee!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Svensurf, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Deze melding komt voor doordat je abonnement al gekoppeld is aan een ander e-mailadres. Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden bovenaan een factuur. Dan kijk ik graag met je mee!

Ik kan dus geen facturen bekijken omdat ik geen abbonement kan toevoegen aan mijn account, welke trouwens nu helemaal niet meer werkt.

Mijn account(s) moeten allemaal verwijderd worden door it en hierna kan ik waarschijnlijk een nieuw account aanmaken. Tot op heden is dit niet gelukt. Ik heb inmiddels al 3x contact gehad via de telefoon.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Svensurf, zou je je klantnummer nog kunnen toevoegen aan je profiel? Anders kan ik het niet voor je oplossen. Alvast bedankt! 

Reageer