Skip to main content

ik voel me uitzichtloos

  • 10 July 2024
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Ik voel me elke dag depressief, uitzichtloos en ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik onderdruk dit elke dag door alcohol te drinken, maar ik voel me met de week kloter en kloter en ik heb iedere keer het gevoel dat ik een eind aan mijn leven wil maken. Ik ben nu ook drunken en ik snap ook mijn god niet waarom ik dit type maar het voelt alsof ik elke dag in een hel zit en niemand mij begrijp met hoe depressief en ellendig ik me voel. Elke dag voel ik dat ik een einde aan mijn leven wil maken en elke week wordt dat gevoel alleen maar erger en erger. ik ben nu 30 en ik wou dat mijn leven zoveel meer voor mij had betekend dan nu. Elke keer droom ik dat ik in een pak rondloop met een goede baan en inkomen en een vriendin. Helaas weet ik nu dat dat nooit zal gebeuren. Ik zal een loser blijven dat autisme heeft en nooit een vriendin of vrienden zal krijgen. Mijn leven zuigt en ik voel vaak dat ik beter dood kan zijn dan levend

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @anoniem1900, heel hartelijk welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Ik moet toegeven dat ik het heel naar vind om te lezen en wens je alle sterkte van de wereld! Het liefst willen we vanuit onze menselijkheid jou zo goed mogelijk helpen natuurlijk, maar onze Community is niet de juiste plek om je hiermee op weg te helpen. Ik hoop oprecht dat dit gevoel snel omdraait en je je beter gaat voelen. We mogen je natuurlijk wel een goede tip meegeven en verwijzing naar de hulplijn: Homepage | 113 Zelfmoordpreventie. Ik snap heel goed dat je een plek zoekt om jouw verhaal te doen en hulp te zoeken; daarin wensen we je alle kracht toe. Je kunt altijd met iemand praten hierover: Join Us in real life - Join Us (join-us.nu)

Weet dat er altijd een luisterend oor is via bovenstaande opties! ❤

Dit topic gaat nu op slot.