Skip to main content

Ik kan niet inloggen in T-Mobile


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik probeer in te loggen in Odido voor internet thuis. Ik gebruik hiervoor de inloggegevens van T-Mobile omdat mijn oorspronkelijke abonnement van T-Mobile thuis was. Je krijgt dan een tweestapsverificatie, die de code naar ***@t-mobilethuis.nl wilt versturen

Op https://mail.t-mobilethuis.nl/ probeer ik dan in te loggen met de inloggegevens die vroeger werkte om in te loggen in My T-Mobile. Dat werkt dus niet meer. Ook is er geen optie voor wachtwoord vergeten. Hoe moet ik nu verder?

 

Uitgelichte reactie

18 maart 2024

Welkom op onze Community! @Ariana_B 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je weer kunt inloggen in jouw Mijn Odido omgeving. 

Ik vermoed dat deze niet meer toegankelijk is door het @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Heb je een ander e-mail adres wat je kan gebruiken? Ik voeg deze dan gelijk aan je abonnement toe. 

Je mag mij een privébericht sturen met het nieuwe e-mailadres, je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer.  

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4433 reacties
  • 18 maart 2024

Welkom op onze Community! @Ariana_B 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je weer kunt inloggen in jouw Mijn Odido omgeving. 

Ik vermoed dat deze niet meer toegankelijk is door het @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Heb je een ander e-mail adres wat je kan gebruiken? Ik voeg deze dan gelijk aan je abonnement toe. 

Je mag mij een privébericht sturen met het nieuwe e-mailadres, je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer.  


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 maart 2024

Ik heb inmiddels gebeld naar Service. Ik heb een nieuw account aan moeten maken met emailadres ***@gmail.com.
Maar nu als ik mijn huidige abonnement wilt toevoegen aan dit account, krijg ik de foutmelding "Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens."

Naam, adres en geboortedatum klopt. Emailadres is door Service in het systeem gezet.


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 19 maart 2024

Hi @Ariana_B, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en omdat dit een heel nieuw account is zou je eigenlijk zonder problemen jouw abonnement moeten kunnen koppelen. Ik ga dit gelijk voor je doorzetten naar mijn collega's van de technische dienst, zodat zij voor je na kunnen kijken wat hier precies aan de hand is. Zodra zij dit hebben onderzocht en een update voor je hebben, zullen ze contact met je opnemen hierover. Mocht je in de tussentijd bepaalde informatie uit het Mijn Odido account nodig hebben of wijzigingen willen doen, laat het dan aan me weten. Ik help je daar graag mee verder! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen