Het onderwerp zegt het al, ik kan geen topic openen.
Als ik alles heb ingevuld en klik op 'plaats' dan gebeurt er niets,
2 verschillende browsers geprobeerd.
Het onderwerp zegt het al, ik kan geen topic openen.
Als ik alles heb ingevuld en klik op 'plaats' dan gebeurt er niets,
2 verschillende browsers geprobeerd.
Hallo
Zojuist geprobeerd en het gaat prima, ook via een andere apparaat geprobeerd?
Btw dit topic is toch gewoon geplaatst?
Het verbaasde mij ook dat dit wel wou.
En nee, niet op een ander apparaat geprobeerd, moet ik alles weer opnieuw typen.
Dus het lukt niet om een andere topic te plaatsen en dit topic is dus wel geplaatst?
Als je even 4G aanzet kan je dat andere topic dan wel plaatsen of is het op de computer? Dan kan je proberen om met een hotspot van je mobiel te verbinden en dan plaatsen.
Ik typ dit op de laptop, met een hotspot wil ook niet, zelfde resultaat.
Hoi
Mocht het nog eens spelen: kun je dan een reactie plaatsen in een bestaand topic (zoals deze)? Dan pakt de Community het verder op met je. Een prachtig, zonnig weekend toegewenst!
Ik heb gedurende het schrijven op dit topic nog geprobeerd het andere te plaatsen maar dat lukte dus niet.
En nu…. lukt het zomaar ineens wel.
Miracles out of nowhere.
Ik heb hetzelfde probleem, al 10x op ‘ plaats’ gedrukt en er gebeurt niks, ik krijg ook geen foutmelding….
Goed dat je dit aangeeft
Goedendag,
Ik probeer ook een topic te openen maar dit lukt mij ook niet.
Ik heb het met en zonder wifi geprobeerd maar helaas.
Kunnen jullie mij een mailadres toe sturen zodat ik via daar contact kan opnemen.
Goedemorgen
Hier ook niet mogelijk om een topic te openen. Geen foutmelding of dergelijke.
Zouden jullie eens willen proberen om bij het openen van een topic geen tags in te vullen? Volgens mij loopt het daar op vast.
Het kan inderdaad voorkomen dat de tags voor een belemmering zorgen, scherp opgemerkt
Ik heb hetzelfde probleem, heel vervelend! Maar het verwijderen van de tag heeft geholpen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.