Skip to main content

Ik heb een kleine betalingsachterstand. Je moet mij een perfecte link e-mailen om mijn resterende schuld af te betalen.

• 22 februari 2025
  • 8 reacties
  • 191 Bekeken

Ayuob
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

أداة الشكل

Uitgelichte reactie

23 februari 2025

@Ayuob Goed dat je onze community hebt gevonden en via deze weg aan de bel trekt. Ik help je natuurlijk graag verder! 

Is het inmiddels gelukt om de betaling te voldoen? In jouw Mijn Odido vind je de iDeal link. Als je deze gebruikt om het openstaande bedrag te betalen, wordt de blokkade er binnen 2 uur afgehaald. 

Heb je al betaald en zijn de 2 uur voorbij? Wil je het modem dan eens een herstart geven? In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.

Mocht de verbinding nog niet hersteld zijn. Wil je dan nog je geboortedatum toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta voor je klaar! 

8 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7891 reacties
  • 22 februari 2025

Beste ​@Ayuob  Je kan het zelf overmaken? Staat vast wel in je mails hoe dat werkt.

In het weekend is de administratie gesloten ik twijfel of er iemand is die je een iDeal link kan sturen.

Vul al je gegevens in in het community profiel (zie mijn onderschrift) dan kan de moderator je beter helpen

Fijn weekend 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8576 reacties
  • 22 februari 2025

Hoi ​@Ayuob 

Mijn diensten zijn geblokkeerd. En nu?

Lukt het niet om 14 dagen na de 2e herinnering te betalen? Dan blokkeren we je Odido diensten. Je kan dan niet meer internetten, tv-kijken of bellen met je vaste telefoon. Je kan alleen nog bellen naar Odido Service en 112.

Blokkade opheffen

De blokkade op je diensten halen we eraf als je alle openstaande facturen helemaal hebt betaald. Als we je betaling binnen hebben, duurt het maximaal 2 dagen voordat je onze diensten weer kan gebruiken.

Tip: betaal met de iDEAL link, dan wordt je blokkade binnen 2 uur opgeheven. Die link vind je in je mail of in Mijn Odido.

Is de automatische incasso de 1e keer mislukt en wil je een handmatige overboeking doen? Dat is mogelijk. Maak het volledig openstaande bedrag over naar

NL95 COBA 0637 0559 34 t.n.v. Odido Thuis.

Doe dit altijd onder vermelding van je klantnummer ‘spatie’ factuurnummer. Je klantnummer en factuurnummer staan rechtsboven op je factuur. Je kan je factuur bekijken in Mijn Odido.

Let op! Het is belangrijk dat je het kenmerk op de juiste wijze vermeldt, herkennen we het niet? Dan storten we het bedrag binnen 24 uur weer terug.

Ayuob
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 februari 2025

Is het mogelijk om het betalingsverbod ideaal op te heffen?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8576 reacties
  • 22 februari 2025

Blijkbaar is die er niet meer omdar hij ruim over de betaaltermijn heen is. Maak dus het bedrag over zoals ik van de website van Odido had gekopieerd. 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7891 reacties
  • 22 februari 2025

@Ayuob Maak het geld gewoon over! Dan heb je over een paar dagen weer TV en internet. Wachten helpt niet want dan duurt alles nog langer en komt er nog meer boete bij.

Fijn weekend. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 23 februari 2025
Uitgelichte reactie

@Ayuob Goed dat je onze community hebt gevonden en via deze weg aan de bel trekt. Ik help je natuurlijk graag verder! 

Is het inmiddels gelukt om de betaling te voldoen? In jouw Mijn Odido vind je de iDeal link. Als je deze gebruikt om het openstaande bedrag te betalen, wordt de blokkade er binnen 2 uur afgehaald. 

Heb je al betaald en zijn de 2 uur voorbij? Wil je het modem dan eens een herstart geven? In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.

Mocht de verbinding nog niet hersteld zijn. Wil je dan nog je geboortedatum toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta voor je klaar! 

Ayuob
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 23 februari 2025

Ik heb het probleem nog niet opgelost. Kunt u mij helpen? Ik wil alleen de Ideal-betaling deblokkeren

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7891 reacties
  • 23 februari 2025
Ayuob schreef:

Ik heb het probleem nog niet opgelost. Kunt u mij helpen? Ik wil alleen de Ideal-betaling deblokkeren

In jouw “Mijn Odido account” vind je de iDeal link zegt ​@Teresa van Odido 

https://www.odido.nl/login 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen