Skip to main content

Hoi,  voor mijn pre paid mobiel wil ik inloggen en opwaarderen. Maar, ik heb een nieuwe telefoon in de tussentijd en heb nooit de 2fa overgezet naar mijn nieuwe Authenticator app. Mijn nummer is XXXX.

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Hoi Bas, van harte welkom op de Community! Excuses voor de late reactie, jouw topic was me ontglipt. Is het inmiddels gelukt met het overzetten van 2FA? Zo niet, dan heb ik je zojuist per SMS een verificatiecode gestuurd. Geef je die hier aan me door? Dan wijzig ik je 2FA instellingen naar SMS, zodat je de code op je eigen nummer ontvangt. Daarna kan je 'm uiteraard wijzigen naar een Authenticator app. Ik hoor het graag van je! 😊


8016435


Ha Marciano, ik kon dit nu pas regelen want die telefoon ligt thuis en ik was op mijn werk. Hoop dat je het nog kan omzetten.


Hoi Bas, bedankt voor de verificatiecode en geen probleem hoor! Ik heb 2FA zojuist gewijzigd naar SMS. Wellicht heeft het systeem een paar minuten nodig om dit te verwerken, maar als je straks inlogt op Mijn Odido, moet je de code vanaf nu per SMS ontvangen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄


Hallo Marciano.

Zou je dat voor mij ook willen doen?

2FA over willen zetten naar SMS?

Alvast bedankt

William

 


Hi @William Koelman, ik heb vanochtend op je eigen topic gereageerd! Spreek ik je daar weer?


Ik heb precies hetzelfde probleem.

Eerst de helpdesk gebeld, de helpdesk medewerker kon mij niet helpen en vertelde me dat ik naar een Odido shop moest en dat ze me daar, op vertoon van mijn ID verder konden helpen. Ik ben naar de shop in Leeuwarden geweest en daar hadden ze geen idee waar ik het over had.

Zei hebben vervolgens zelf gebeld en ze beloofden me dat ik teruggebeld zou worden door ICT, wat dus niet is gebeurd.

Graag zou ik ook mijn verificatie methode omgezet willen hebben naar SMS zodat ik weer kan inloggen, ik begrijp ook niet waarom dat zo moeilijk moet zijn.

Bij alle andere accounts waarvoor ik 2FA voor gebruik kon ik dat direct zelf aanpassen, aangezien mijn email en telefoonnummer al bekend is bij Odido moet het toch niet zo moeilijk zijn?


Reageer