Beste allen,
graag zou ik wat hulp willen zoeken bij de migratie/benadering van mijn T-Mobile Thuis account. Het verhaal hierachter: Een maand geleden heb ik een overstap geprobeerd naar Ziggo, maar uiteindelijk was ik hier niet tevreden mee. Omdat de overstap service al in gang was gezet, heb ik een nieuw contract af moeten sluiten. Door de verschillende activiteiten, staat er in mijn account dat mijn T-Mobile Thuis is opgezegd.
Afgelopen week heb ik contact gehad met de klantenservice, die gaven mij aan dat wegens bepaalde wetgeving het niet toegestaan wat hetzelfde mail adres opnieuw te gebruiken voor een nieuw contract, dus heb ik het mailadres van mijn vrouw opgegeven. Dit was afgelopen vrijdag, en ik kan echter nog steeds niets zien als ik inlog met haar mail adres.
Alles werkt thuis prima, dus het heeft absoluut geen haast, maar ik zou het fijn vinden als ik via een van de twee mail adressen in ieder geval mijn lopend contract bij T-Mobile Thuis in kan zien.
Kan iemand mij hier helpen? Kan ik hiervoor eventueel naar een winkel toe om hulp te krijgen, of kan dit alleen via de klantenservice?
Alvast bedankt voor de reacties! :)