Nadat ik bevestiging heb ontvangen van de succesvolle opzegging van mijn oude abonnement, blijkt dat nu toch niet opgezegd (zonder tussentijds verzoek van mij, als klant). Hoe voorkom ik nu dubbele kosten?
Korte tijdslijn:
- 22 nov: nieuw T-Mobile Thuis abonnement aangevraagd, met overstapservice
- 22 nov: “Geef je de gegevens van je huidige aanbieder nog door” (gelijk gedaan)
- 22 nov: mail van Ziggo “Servicebericht overstappen”
- 23 nov: “Goed nieuws: je overstapaanvraag is geaccepteerd”
- 29 nov: mail van Ziggo “Uw abonnement blijft hetzelfde (...) We kregen bericht van T-Mobile Thuis dat u toch niet overstapt.”
Chat gestart met T-Mobile. Bleek dubbele order geplaatst, waarvan eentje is geannuleerd. Prima.
Vraag blijft: ik heb overstapservice aangevraagd, op verzoek de benodigde gegevens aangeleverd én bevestiging gehad dat de overstapservice is geaccepteerd en dat “Het opzeggen van je abonnement(en) bij je huidige aanbieder is gelukt.”. Ik heb geen verzoek gedaan op dat opzeggen weer te annuleren.
- Moet ik nou ook nog een keer zelf bij Ziggo het abonnement opzeggen?
- En zit ik dan met dubbele kosten tussen 22 december en een maand na opzegdatum?