Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik overstappen van Odido glasvezel naar klik&klaar 5g voor thuis?

• 22 oktober 2024
  • 4 reacties
  • 320 Bekeken

Ik wil graag odido klik&klaar proberen en heb nu glasvezel van odido. Hoe kan ik mijn abonnement omzetten (zonder dat we een dag zonder internet zitten of dubbel betalen)?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Jeroenveerman 

5G klik&klaar is een mobiel product dus dan zou je eerst glasvezel moeten opzeggén en daarna 5G klik&klaar nemen.

Je zou dan 5G klik&klaar een paar dagen voordat glasvezel wordt stopgezet kunnen bestellen.

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21126 reacties
  • Antwoord
  • 22 oktober 2024

Hallo @Jeroenveerman 

5G klik&klaar is een mobiel product dus dan zou je eerst glasvezel moeten opzeggén en daarna 5G klik&klaar nemen.

Je zou dan 5G klik&klaar een paar dagen voordat glasvezel wordt stopgezet kunnen bestellen.

• 121 reacties
  • 22 oktober 2024

Ik zou eerst klik&klaar een poosje uitproberen. En als dat goed bevalt daarna pas glasvezel opzeggen...

• is een King Poster
  • 25 reacties
  • 23 oktober 2024
Nick40 schreef:

Ik zou eerst klik&klaar een poosje uitproberen. En als dat goed bevalt daarna pas glasvezel opzeggen...

Niet bevalt dan betaalt hij 1 tot 14 dagen voor Kilk & Klaar en glasvezel gewoon door.

Hij betaalt dubbel meer dan 1 maand als dat goed bevalt.

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 23 oktober 2024

Doe het niet. Je word genaaid waar je bijstaat, waardeloze service van odido

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen