Skip to main content

Tot op heden heb ik mijn abonnement nog niet kunnen koppelen aan “My T-Mobile”. Hierover heb ik een tijd terug met de telefonische klantenservice contact gehad maar zij konden mij toen niet verder helpen.

 

Als ik mijn vaste internet abonnement op in Roden probeer toe te voegen komt na de e-mail verificatie de melding “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”. Het My T-Mobile account is gekoppeld aan hetzelfde email adres als dit forum account. Hierbij is er alleen een thuis abo, dus geen mobiel abo.

 

Bij mijn woning heb ik ook een T-Mobile thuis & mobiele aansluiting, maar dat wil ik gescheiden houden (is ook een ander klantnummer).

 

Door dit probleem kan ik de facturen nu niet inzien en het is belangrijk om die spoedig te ontvangen ivm de aangifte omzetbelasting.

Hi @Centurie, welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en er zijn een aatal dingen wat mij opvalt: Ik zie dat de My T-Mobile Thuis is gekoppeld aan een e-mailadres wat eindigt op: **nk@*****ing.net en telefoonnummer: +316******28. Heb je hier nog toegang tot? Zo ja, zou je via dit e-mailadres het T-Mobile Thuis Abonnement willen toevoegen en kijken of het dan wel lukt? Zo niet, laat het dan hier weten. Dan ga ik kijken wat we er aan kunnen veranderen. Talk soon!


Bedankt voor de snelle reactie @Tommie . Er is een contractovername geweest bij deze aansluiting. De gegevens die je noemt zijn van de oude contractant. Diegene heeft volgens mij ook andere abonnementen, dus alleen mijn abonnement moet losgekoppeld worden van dat oude my t-mobile account.

edit: Ik heb je het adres gestuurd in een PM.


Hi @Centurie, ik heb op je privébericht gereageerd in verband met persoonlijke informatie! 


Reageer