Skip to main content

Het lukt mij niet om mijn t-mobile thuis abbonement te koppelen.

Mogelijk komt dit doordat ik eerder een mobiel nummer + account heb gehad als ik eerdere topics.

Ik gebruik de link in de e-mail. Kunnen jullie hier mee helpen?

 

Hi @mikej2, welkom op onze Community! Ik help je hier graag mee. Welke foutmelding krijg je precies als je het abonnement probeerd te koppelen? Hoor graag van je terug. 


Ik krijg de foutmelding :

Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen

Hoi @mikej2, bedankt voor deze toelichting! Ik heb meteen de handen uit de mouwen gestoken en ik heb flink voor je lopen sleutelen aan de accounts. Zou je opnieuw kunnen proberen om de koppeling tot stand te brengen?

Ik verwacht dat je ditmaal een stuk verder komt! 🙂


Mod edit:

Hoi @mikej2, bedankt voor deze toelichting! Ik heb meteen de handen uit de mouwen gestoken en ik heb flink voor je lopen sleutelen aan de accounts. Zou je opnieuw kunnen proberen om de koppeling tot stand te brengen?

Ik verwacht dat je ditmaal een stuk verder komt! 🙂

Bedankt het werkt nu


Reageer