Paar weken geleden dacht ik alles goed te hebben geregeld (via klantenservice telefoon.)
Maar niet dus.
Afgelopen Donderdag, geen tv en internet…
Dit zou als goed is pas vanaf Dinsdag bij het nieuwe huis beschikbaar. Maar kan dit nergens vinden. Alleen “gedeactiveerd.”
Dus door verhuizing meteen al door mijn MB’s. Nu maar aanvullers gebruikt. Naast dit kreeg ik mijn adres niet gewijzigd voor mobiel. Dus maar op verleningen geklikt en daar de juiste aangemeld. Nergens van bevestiging gekregen. Zelfs nu niet terug te vinden. Terwijl ik wel een app had gekregen dat het meteen zou ingaan. Not…
En ineens geen klantenkorting.. euh? Help?
Dus via de chat contact geprobeerd te zoeken… Ik was bijna aan de beurt en werd er uit geknikkerd. Nog een keer geprobeerd, zegt die dat niemand beschikbaar is… Zodoende kom ik hier…
Dus als iemand van Klantenservice mij zou kunnen bellen. GRAAG… heb verder bijna geen MB’s meer.
Ik ga niet onnodig veel betalen voor service die ik niet krijg…