Inmiddels 2 keer een afspraak gemaakt met Guidion om een modem te verwisselen. En twee keer is de monteur niet op komen dagen. Heeft ons inmiddels 1,5 dag gekost. Gebeld met de service afdeling. Die kunnen ect niets doen, behalve vertellen dat de monteur aangeeft dat er niemand thuis was, terwijl er 2 mensen in huis waren! Zelfs de deurbel gecheckt, die doet het echt... Advies service afdeling: Nieuwe afspraak maken! Nou, ik zeg nog eerder mijn contract met Odido op!
Hoi
Hoi, Ishana
Dank voor je reactie. Dit is idd frustrerend, en kost iedereen veel tijd. Laat zo'n monteur dan even bellen, dat is iig sneller dan nog een keer langs te moeten komen. Zeker als de klant gewoon thuis is... Overigens weet ik niets van een volgende afspraak? Die heb ik iig niet gemaakt, Guidion is wat mij betreft aan zet nu.
Ik ben gelijk gaan kijken en zie dat de afspraak inderdaad is ingeschoten, maar nog niet gepland. Ik heb daarom gelijk mijn collega’s van Guidion gecontacteerd om contact met je op te nemen om een nieuwe afspraak te maken. Ik heb daarnaast ook de situatie uitgelegd en echt op het hart gedrukt dat de volgende afspraak door moet gaan. Ik heb er vertrouwen in!
Laat je het mij weten als ik in de tussentijd ergens mee kan helpen? Ik doe het graag!
Vandaag is de monteur idd langs geweest. Hij had helaas geen nieuw modem bij zich..... Terwijl hij daar toch voor kwam? Maar na wat bellen met collega's kon hij er wel een op gaan halen, en inmiddels werkt alles weer. Moest alleen wel zelf even de beugel vastzetten, het modem was los over de oude schroeven gehangen, die niet op de juiste afstand zaten.
Laat je het mij weten als ik je in de toekomst ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.